کد خبر : 55580

عکس | نکونام بر مزار بزرگان فوتبال

عکس | نکونام بر مزار بزرگان فوتبال

جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی ایران بر سر مزار برزگان فوتبال و ورزش ایران حضور یافت.

به گزارش ورزش سه ، جواد نکونام سرمربی کنونی فولاد که بیشترین بازی ملی را در تاریخ فوتبال ایران در کارنامه دارد، صبح امروز به همراه پدرش که نقش مهمی در فوتبالیست شدنش داشت و همچنین برادرش بهشت زهرا رفت تا بر سر مزار چندین اسطوره فوتبال ایران حاضر شود.

نکونام در گفت‌وگوی کوتاه درباره حضورش بر سر مزار نام‌آوران فوتبال ایران گفت: فرصتی شد تا بتوانم به بهشت زهرا بیایم و بر سر مزار این اسطوره‌های فوتبال و ورزش ایران حاضر شوم. پرویز ابوطالب که از اولین مربیان من بوده و فوتبالیست شدنم را مدیون او هستم. ناصر حجازی که فراتر از یک اسطوره برای فوتبال ایران است و به دنبال این بود تا از تیم ملی جوانان من را به استقلال بیاورد منصور پورحیدری اولین مربی بود که من‌را به تیم ملی بزرگسالان دعوت کرد و نقش پر رنگی در موفقیتم داشت. ‌

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: آقای رضا احدی که به عشق فوتبالش همیشه به ورزشگاه می‌رفتم، رنجبر سرپرست سابق تیم ملی که به رئیس در بین بازیکنان مشهور بود و همچنین همایون بهزادی و ابراهیم آشتیانی که همیشه پدرم از بازی و اخلاق‌شان برای من در کودکی تعریف می‌کرد و سعی کردم از آن‌ها در کنار بزرگان دیگر فوتبال ایران الگو برداری کنم، همچنین دیگر عزیزان و بزرگانی که دیگر در جمع ما نیستند، روح‌شان شاد و قرین رحمت الهی باشد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها