کد خبر : 55471

تنها مشکل پرسپولیس در دوحه پیش از فینال آسیا

تنها مشکل پرسپولیس در دوحه پیش از فینال آسیا

مدیرعامل باشگاه پرسپولس گفت: تنها مشکلی که در قطر وجود داشت این بود که درخواست داشتیم در زمین اصلی مسابقه تمرین داشته باشیم ولی این اتفاق رخ نداد.

به گزارش تسنیم، جعفر سمیعی درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با اولسان کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا، گفت: خداراشکر همه چیز در دوحه قطر خوب و مرتب است. به موقع تمرینات انجام شده و تیم آماده است فردا در فینال به میدان برود.

وی درباره وضعیت روحی و روانی تیم عنوان کرد: روحیه بچه‌ها خیلی بالاست و وقتی با برخی از آنها صحبت کردم، می‌خواهند اتفاق خوبی در بازی فردا رقم بخورد. بهترین پاداش برای بچه‌ها این است که خوشحالی را به مردم هدیه بدهند و امیدوارم این اتفاق رقم بخورد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولس، با بیان اینکه «داستان شکایت النصر عربستان از پرسپولیس تمام شده است» گفت: تنها مشکلی که در قطر داشتیم این بود که درخواست داشتیم در زمین مسابقه تمرین کنیم ولی این اتفاق رخ نداد. به ما گفتند اگر در زمین اصلی مسابقه تمرین انجام شود، کیفیت زمین از بین می‌رود. اولسان در مراحل قبلی در این زمین بازی کرده بود.

سمیعی که در برنامه ورزش و مردم گفت‌و‌گو می‌کرد، اظهار داشت: غیرت و حمیت بچه‌ها مشکلات را جبران می‌کند و ان‌شاءالله فردا اتفاقات خوبی رخ می‌دهد. از مردم می‌خواهم دعای خیرشان همراه تیم باشد تا یکشنبه دست پر به ایران بازگردیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها