کد خبر : 55445

تصاویر | شادی گل به سبک عادل فردوسی پور

تصاویر | شادی گل به سبک عادل فردوسی پور

کاپیتان شماره 10 رسانه ورزش امروز توانست نقش اول تیمش را در راه دفاع از عنوان قهرمانی ایفا کند تا دومین قهرمانی متوالی در پنجمین دوره تورنمنت حرف و مشاغل به نام یاران عادل فردوسی‌پور ثبت شود.

به گزارش "ورزش سه" پس از گذراندن 9 هفته دشوار به صورت متوالی و رویارویی با رقبای مختلف و کسب 17 امتیاز، یاران عادل فردوسی‌پور تهیه‌کننده، مجری و گزارشگر محبوب سیما، امروز در آخرین راند تورنمنت حِرَف و مشاغل که به همت شهرداری مشهد در حال برگزاری است، باید به مصاف تیم پلیس راهور می‌رفتند.

دیداری در واقع برای حریف رسانه ورزش هیچ اهمیتی نداشت اما پیروزی در آن می‌توانست به منزله قهرمانی یاران فردوسی‌پور باشد، البته اگر در دیدار همزمان تیم هنرمندان حامی نمی‌توانست مقابل نظام مهندسی به پیروزی برسد.

 

 

در پایان نیمه نخست دیدار همزمان بر وفق مراد رسانه‌ورزشی‌ها بود اما آن‌ها در بازی خودشان هم نتوانستند پیروز به رختکن بروند تا بدون گل دو مسابقه در نیمه اول تمام شود؛ تا حوالی دقیقه 70، این روند ادامه داشت تا تیم هنرمندان حامی قهرمانِ پنجمین دوره جام حِرَف و مشاغل شود اما عادل فردوسی‌پور با درخشش خود در دقایق پایانی بازی همه چیز را به سود تیم خودش برگرداند.

او ابتدا از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کرد و سپس نیما علیپور را در موقعیت گلزنی قرار داد تا دومین گل را به ثمر برساند و تساوی بدون گل دیدار همزمان هنرمندان حامی و نظام مهندسی در ورزشگاه غدیر تهران، باعث شد تا در ورزشگاه درفشی‌فر تهران یاران فردوسی‌پور در تیم رسانه ورزش جشنِ شادی به پا کنند و خودِ عادل فردوسی‌پور نیز پس از گلزنی که از روی نقطه پنالتی داشت، با سر دادن فریادهای بلند فشاری که روی خود بود را تخلیه کرد تا نشان بدهد چقدر این مسابقه برای او ارزشمند بوده است!

 

 

در پایان بازی عادل در کنار دیگر همبازیان خود، به شادی‌های مختلف پرداختند و در حسن خِتام این جشن قهرمانی در پاسخی کوتاه به سوال خبرنگاران، فردوسی‌پور درباره دیدار حساس فینال آسیا میان پرسپولیس و اولسان کره جنوبی گفت: امیدوارم که نماینده ایران پیروز شود.

 

 

گفتنی‌ست مراسم اهدای جام قهرمانی به تیم رسانه ورزش به صورت مجزا برگزار خواهد شد؛ ضمن آن‌که فردوسی‌پور امیدوار به آن بود تا بتواند با هت‌تریک خود در روزی که تیمش دومین قهرمانی متوالی در این تورنمنت را به دست می‌آورد، خود نیز بتواند دومین عنوان آقای گلی را کسب کند اما این مهم برای او رخ نداد تا دستِ عادل از کفش طلای پنجمین دوره از تورنمنت حِرَف کاپ دور بماند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها