کد خبر : 55401

دفاع مهدی فنونی زاده از پست جنجالی علیه پرسپولیس

دفاع مهدی فنونی زاده از پست جنجالی علیه پرسپولیس

پیشکسوت استقلال تهران درخصوص انتشار پستی اینستاگرامش علیه پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی فنونی زاده در هفته اخیر با انتشار پستی اینستاگرامی از اولسان هیوندای، حریف کره جنوبی تیم پرسپولیس تهران در فینال لیگ قهرمانان آسیا حمایت کرد و مورد انتقاد طرفداران این تیم قرار گرفت.

فنونی‌زاده درباره پست منتشر شده‌اش در اینستاگرام می‌گوید:

"فکر نکنید من وطن‌فروش هستم و می‌دانم در این چند وقت اخیر استقلالی‌ها و مظلومی برای پرسپولیس آرزوی موفقیت کردند اما من در پست شخصی‌ام از حریف پرسپولیس حمایت کردم که در این بین هواداران پرسپولیس به پیج شخصی من هجوم آورده و به من فحاشی کردند. شاید کسی در این مورد سعه‌صدر داشته باشد و بگوید نباید واکنشی به ناسزا‌ها داشته باشیم اما من نمی‌توانم بی‌احترامی‌های همیشگی هواداران پرسپولیس را نسبت به خودم نادیده بگیرم. من برای کاری که کردم دلیل داشتم."

او ادامه داد: "من هم در گذشته می‌گفتم هر تیم ایرانی که به آسیا می‌رود باید از آن دفاع کرد و نباید نگاه رنگی داشت اما سال 92 هواداران پرسپولیس کاری کردند که من نگاهم به این ماجرا عوض شد. اصلاً مگر آنها این نگاه رنگی را ندارند؟! مگر در فینال سال 92 ما با حریف کره‌ای بازی نداشتیم؟ در آن سال عده‌ای از هواداران پرسپولیس لابه‌لای هواداران کره‌ای نشسته بودند و از تیم حریف حمایت می‌کردند! مگر آن زمان استقلال نماینده ایران نبود؟ حالا چرا اینقدر به آنها برخورده است؟! ما بی‌دلیل حرف نمی‌زنیم و عکس‌های آن بازی موجود است و دست به دست می‌چرخد. در سال 92 هواداران ما خیلی دلخور شدند و رنج کشیدند."

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها