کد خبر : 55390

ملاقات عجیب پرسپولیس و یک بازیکن

ملاقات عجیب پرسپولیس و یک بازیکن

تیم فوتبال اولسان هیوندای بازیکنی دارد که در سال ۲۰۱۸ هم در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس قرار گرفته بود.

به گزارش ایرنا ، تیم فوتبال پرسپولیس باید روز شنبه در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم اولسان هیوندای کره‌جنوبی برود. این دیدار از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز می‌شود.

در ترکیب تیم کره‌ای یک بازیکن به نام «جونگ سئونگ هیون» حضور دارد. این بازیکن متولد شهر اینچئون کره است و در خط دفاعی برای اولسان توپ می‌زند. جونگ جزو مهره‌های اصلی تیم نیست اما در دیدار نیمه‌نهایی به جای «کیم کی هیم» که مصدوم شد از دقیقه ۶۸ به زمین آمد و احتمالا در دیدار فینال هم از ابتدا برای اولسان به میدان می‌رود.

این بازیکن در ۲ تیم اولسان و یونسِی، پرورش پیدا کرد و در سال ۲۰۱۵ به تیم اصلی اولسان رسید. ۲ سال بازی کرد و سر از فوتبال ژاپن و تیم ساگان توسو درآورد. یک سال در آن تیم بود و در سال ۲۰۱۸ به دیگر تیم ژاپنی یعنی کاشیما آنتلرز پیوست و دقیقا علت اصلی پرداختن ما به این بازیکن همین است. او در سال ۲۰۱۸ به کاشیما رفت و راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد. در ۲ دیدار نهایی، این مدافع کره‌ای ۱۸۰ دقیقه مقابل پرسپولیس بازی کرد و توانست به کمک دیگر بازیکنان از دروازه تیمش محافظت کند و با ۲ کلین‌شیت کمک شایانی به قهرمان شدن نماینده ژاپن داشته باشد.

این بازیکن بعد از یک سال دوباره به کره‌جنوبی و تیم سابق یعنی  اولسان برگشته و چند ماه پس از این بازگشت بازهم به فینال آسیا رسید و یک بار دیگر باید با پرسپولیس پیکار داشته باشد.

« جونگ سئونگ هیون » از سال ۲۰۱۸ به تیم ملی کره‌جنوبی هم دعوت شد و هشت بازی ملی در کارنامه‌اش دارد و در جام جهانی ۲۰۱۸ هم مسافر روسیه شد. باید دید پیکار مجدد او با سرخپوشان تهرانی به یک پیروزی دیگر منجر می‌شود یا قرار است انتقام سختی از این مدافع کره‌ای گرفته شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها