کد خبر : 55303

سلاح سرمربی پرسپولیس در فینال آسیا

سلاح سرمربی پرسپولیس در فینال آسیا

یک رسانه عراقی به تمجید از هافبک پرسپولیس پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ پرداخت.

به گزارش خبرآنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ شنبه آینده(۲۹ آذر) در ورزشگاه الجنوب دوحه به مصاف تیم اولسان هیوندای کره جنوبی می رود.

نشریه «المدی» عراق در این زمینه نوشت: بشار رسن، هافبک طراح تیم ملی عراق به همراه پرسپولیس به دنبال قهرمانی در آسیا است. رسن نقشی تاثیرگذار در رسیدن تیم ایرانی به فینال این رقابت ها برای بار دوم بعد از سال ۲۰۱۸ داشت. او درخشش خود را از همان مرحله گروهی آغاز کرد. بشار از سوی کاربران AFC به عنوان بهترین هافبک غرب آسیا انتخاب شد و در آن زمان از باشگاه قطر پیشنهادی وسوسه کننده برای مدت دو فصل دریافت کرد ولی ترجیح داد تا پرسپولیس بماند.

بشار رسن یکی از سلاح هایی است که یحیی گل محمدی مربی پرسپولیس از او در بازی ها استفاده می کند تا نتیجه را تغییر دهد. او با استفاده از تجربه و سرعتش می تواند رقبا را دچار مشکل کند و گل های تعیین کننده ای را از داخل و خارج از محوطه به ثمر برساند. در این بازی حساس فینال هم رسن باید جای خالی احسان پهلوان و وحید امیری که به دلیل محرومیت در ترکیب پرسپولیس حضور ندارند، پر کند.

کاتانچ سرمربی تیم ملی عراق هم از عملکرد فوق العاده بشار رسن به همراه پرسپولیس در لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا خوشحال است چون می تواند در ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به او تکیه کند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها