کد خبر : 55289

سعید آقایی به دنبال ترسناک ترین شماره پیراهن پرسپولیس است

سعید آقایی به دنبال ترسناک ترین شماره پیراهن پرسپولیس است

مدافع چپ‌پای پرسپولیس امیدوار است شرایطی برای دستیابی به شماره محبوب خود را در جمع سرخپوشان به دست بیاورد.

به گزارش ورزش سه، سعید آقایی، مدافع چپ‌پای سرخپوشان که در این فصل به این تیم پیوسته، برخلاف تیم‌های سابق خود که در تراکتور، گسترش فولاد و سپاهان با شماره هفت به میدان می‌رفت، ترجیح داده کار را در این تیم با شماره 77 استارت بزند.

آقایی که اکنون با سه پاس گل در لیگ قهرمانان آسیا، در سودای به دست آوردن عنوان بهترین پاسور این رقابت‌ها در پایان بازی فینال است، با توجه به اتفاقاتی که در گذشته در خصوص شماره هفت پرسپولیس رخ داده، اینبار با شماره 77 در جمع سرخپوشان حاضر شده است. او در گفتگویی که پیش از این با ورزش سه داشت، با اعلام این موضوع که در حال حاضر خود را لایق این شماره رویایی نمی‌داند، ابراز امیدواری کرده بود که بتواند خیلی زود شرایط دستیابی به شماره هفت محبوب خود را به دست بیاورد.

شماره هفت پرسپولیس که با علی پروین شناخته می‌شود، پیش از این بر تن بازیکنانی چون میثم سلیمانی، محمد پروین، حسین بادامکی، حمید علی عسگری و در این اواخر جونیور براندائو بود. بازیکنانی که البته هرگز نتوانستند به موفقیت بزرگی با این شماره دست یابند و در نهایت با این شایعه که این شماره طلسم شده، سرنوشت خوبی را برای خود شکل ندادند. یکی دیگر از بازیکنانی که این شماره را برتن داشته، سروش رفیعی بود که علیرغم کیفیت فنی مناسب در نهایت شاید طلسم این شماره باعث جدایی زودهنگام وی از این تیم شد.

اکنون سعید آقایی امیدوار است با دستیابی به عنوان تاریخی قهرمانی آسیا به همراه تیمش، شانس پوشیدن پیراهن شماره 7 اسطوره‌ای پرسپولیس و موردعلاقه‌اش را به دست بیاورد. باید دید او قادر خواهد بود طی یک هفته آینده این تغییر بزرگ را شکل دهد و در بازگشت به تهران، با پیراهن شماره 7 به میدان برود یا خیر.

سعید آقایی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها