کد خبر : 55251

اولین واکنش گلزن جوان استقلال به درخشش برابر شهرخودرو

اولین واکنش گلزن جوان استقلال به درخشش برابر شهرخودرو

گلزن جوان تیم استقلال درباره پیروزی در بازی مقابل شهرخودرو و اولین تجربه فیکس بازی کردن برای آبی‌ها صحبت کرد.

سبحان خاقانی در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری در بازی هفته ششم مقابل شهرخودرو مشهد اظهار داشت: خداراشکر تیم همدل شده بود و توانستیم بازی هجومی ارائه کنیم که به تیم شهرخودرو گل بزنیم. خداراشکر مهمتر از همه چیز نتیجه این بازی بود که در نهایت به سود ما رقم خورد. 

او در پاسخ به این سوال که آیا پیش بینی می‌کرد در این بازی فیکس باشد یا خیر گفت: حقیقتا نه. باور نمی‌کردم که برای این بازی فیکس باشم. از آقای فکری و کادرفنی بسیار ممنونم که به من اعتماد کردند و خداراشکر در این بازی توانستم جواب اعتمادشان را بدهم.

هافبک جوان تیم استقلال ادامه داد: من اصالتا مشهدی هستم و تلاش زیادی کردم تا بتوانم خودم را اثبات کنم. از این اتفاق بسیار خوشحالم و انگیزه مناسبی برای ادامه راهم خواهد بود تا بیشتر برای تیم مثمرثمر باشم و در صورت حضور در ترکیب با صلاحدید کادرفنی بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

او درباره شادی گلش به همراه آرش برهانی هم توضیح داد: آقا برهانی مدت‌هاست که الگوی من هستند و به عنوان یک مهاجم تمام عیار و گلزن کمک حالم بودند و همیشه به عنوان یک حامی کنارم هستند. از نکات و تجاربی که ایشان و اعضای کادرفنی و همینطور بازیکنان در اختیارم قرار می‌دهند استفاده می‌کنم و امیدوارم که بتوانم یک بازیکن مفید برای استقلال باشم.

بازیکن تیم ملی جوانان از انگیزه‌هایش برای رسیدن به پیراهن تیم ملی بزرگسالان گفت: صد در صد به پیراهن تیم ملی فکر می‌کنم و با تمام وجود برای آن تلاش می‌کنم. تمام تلاش و انگیزه‌ هر بازیکنی است که پیراهن تیم ملی را برتن کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها