کد خبر : 55236

با زیر و بم اولسان هیوندای حریف پرسپولیس در فینال آسیا آشنا شوید

با زیر و بم اولسان هیوندای حریف پرسپولیس در فینال آسیا آشنا شوید

تیم اولسان هیوندای کره جنوبی در شرایطی به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید که با به ثمر رساندن ۲۱ گل در ۹ بازی نشان داد صاحب خط حمله قدرتمندی است.

به گزارش تسنیم، دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان اولسان هیوندای کره جنوبی و ویسل کوبه ژاپن برگزار شد که با برتری 2 بر یک نماینده کره جنوبی، حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 مشخص شد.

در زیر به آخرین وضعیت این تیم اشاره می‌شود:

 سرمربی: کیم دو هون

کاپیتان: لی کئون هو

قدمت: 37 سال (تأسیس 1983)

*افتخارات:

کی لیگ کره‌جنوبی (2 قهرمانی): 1996 و 2005

جام حذفی کره جنوبی (یک قهرمانی): 2017

سوپرجام کره جنوبی (یک قهرمانی): 2006

لیگ قهرمانان آسیا (یک قهرمانی): 2012

بیشتر بخوانید

لیگ قهرمانان آسیا| ویسل کوبه در غیاب اینیستا مغلوب نماینده کره جنوبی شد/ اولسان هیوندای حریف پرسپولیس در فینال

اولسان هیوندای کره جنوبی با از دست دادن دروازه‌بان ملی‌پوش خود پس از ابتلا به کرونا و حضور سه بازیکن دیگرش در قرنطینه کار خود را در گروه F آغاز کرد. کسب پنج پیروزی و یک تساوی و صعود با 16 امتیاز در رقابت با اف سی توکیو ژاپن، شانگهای شینهووای چین و پرث گلوری استرالیا نمایشی مقتدرانه از اولسان بود.

اولسان هیوندای که به ببرهای کره مشهور است، با سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا در این مسابقات شرکت کرده بود. رقیبی که قدرتمندانه حریفان خود را شکست داد و با بازیکنان ملی‌پوش پرشمار، خود را یک مدعی جدی معرفی کرد و در نهایت به فینال رسید.

نماینده کره جنوبی از سه بازیکن خارجی بهره می‌برد که بیورن یانسن ملی‌پوش نروژی با سابقه بازی در دن‌هاخ و آلکمار هلند و روزنبرگ نروژ مشهورترین آنهاست. جیسون دیویدسون ملی‌پوش استرالیایی با سابقه بازی در وست برومویچ، هادرسفیلد انگلیس و خرونیخن هلند و جونیور نگرائو از برزیل نیز دو خارجی دیگر این تیم هستند که ستون‌های اصلی اولسان را تشکیل می‌دهند.

تیم اولسان در مرحله گروهی با 14 گل زده و 5 گل خورده، قدرت خط حمله خود را نشان داد. آبی‌پوشان در مرحله یک هشتم نهایی ملبورن ویکتوری استرالیا را 3 بر صفر شکست داده و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 2 بر صفر از سد بیجینگ گوان گذشتند. دیدار نیمه نهایی مقابل ویسل کوبه ژاپن هم 2 بر یک به سود این تیم به اتمام رسید تا در نهایت با 21 گل زده و تنها شش گل خورده از 9 بازی، حریف پرسپولیس در فینال شود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها