کد خبر : 55233

سرمربی آنتورپ پشیمان از بازی دادن به بیرانوند


سرمربی آنتورپ پشیمان از بازی دادن به بیرانوند

سرمربی تیم فوتبال آنتورپ اعلام کرد که تصمیمش برای بر بازی دادن به علیرضا بیرانوند در دیدار مقابل کلاب بروژ درست نبوده است!

به گزارش مهر، تیم فوتبال آنتورپ در هفته شانزدهم ژوپیر لیگ بلژیک امروز یکشنبه با دروازه بانی علیرضا بیرانوند به مصاف کلاب بروژ رفت و با دو گل شکست خورد. بیرانوند علاوه بر دریافت دو گل در این مسابقه، طبق ادعای رسانه‌های بلژیک در اخراج زودهنگام هم تیمی خود هم تاثیرگذار بود.

« ایوان لکو » سرمربی تیم فوتبال آنتورپ که به واسطه عملکرد بیرانوند در دیدار گذشته تیمش مقابل تاتنهام انگلیس در لیگ اروپا مجدداً به این دروازه بان ایرانی اعتماد کرده بود، از تصمیمش پشیمان شد!

لکو بعد از باخت آنتورپ به کلاب بروژ گفت: قرار دادن بیرانوند در ترکیب خطرناک بود. این تصمیم بدی بود. ما ریسک کردیم. یک دروازه بان بسیار خوب داشتیم (منظور ژان بوتز است) و یک دروازه بان تاپ می‌خواستیم اما امروز علیرضا تاپ و عالی نبود.

سرمربی آنتورپ ادامه داد: از روز نخست کار در تیمی با دو دروازه بان اول دشوار بود. چند هفته از من سئوال می‌شد که بیرانوند چه زمانی بازی می‌کند. حالا شما می‌پرسید بوتز چه زمانی به دروازه بر می‌گردد؟

لکو گفت: تصمیم خوبی نگرفتم. اگر منکر شوم دروغ گفته‌ام.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها