کد خبر : 55232

پیش‌بینی بورس در فردا دوشنبه 24 آذر 99 / بازار فردا چه می شود؟

پیش‌بینی بورس در فردا دوشنبه 24 آذر 99 / بازار فردا چه می شود؟

بازار سرمایه در اولین روز هفته فعالیت خود را با رشد دو درصدی آغاز کرد و کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند این روند متعادل در دیگر روزهای هفته هم ادامه دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در پایان معاملات امروز بازار سهام افزایش عرضه چه نمادهای کوچک و چه نمادهای بزرگ باعث ریزش شاخص کل شد اما در ادامه روند معاملات تقاضا افزایش یافت و در نهایت شاخص کل با کاهش نیم درصدی به یک میلیون و 515 هزار واحد رسید.

مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با بورس فردا گفت: فعلا بازار سهام متعادل است و بورس فردا ریزش یا رشد چندانی نخواهد داشت. از طرفی باید منتظر متغیرهای تاثیرگذار بر بازار سهام باشیم.

به گفته این کارشناس تا زمان عبور شاخص کل از محدوده مقاومتی 1/6 میلیون واحد بازار سهام نوسانی است. اما گزارش‌های ماهانه شرکت‌ها و قیمت‌های جهانی در تعیین روند آتی بورس و نزول و صعود شاخص اهمیت سیاری دارد.

همچنین ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه گفت: شاخص کل بازار سرمایه از محدوده یک میلیون و 400 هزار واحدی پایین‌تر نمی‌آید و نباید نگران ریزش شاخص بود. اما تا زمانی که شاخص محدوده مقاومتی یک میلیون و 600 هزار واحدی را پشت سرنگذارد، نوسان طبیعی است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها