کد خبر : 55222

پنهان‌کاری عالی یحیی گل‌محمدی | پرسپولیس با چه ترکیبی به میدان می‌رود؟

پنهان‌کاری عالی یحیی گل‌محمدی | پرسپولیس با چه ترکیبی به میدان می‌رود؟

بازی نکردن برابر نساجی و ذوب آهن باعث می شود پرسپولیس از شرایط بازی خارج شود اما این به میدان نرفتن‌ها می‌تواند در فینال به آنها کمک کند.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس عصر شنبه موفق نشد برابر ذوب آهن به میدان رود و مجور شد بازی درون تیمی برگزار کند. در این بازی یحیی سعی کرد تیمش را از نگاه خبرنگاران مخفی کند تا اطلاعات ترکیبش لو نرود. علاوه بر این یحیی اجازه نداد گلزن‌ها را معرفی کنند تا فشار روی مهاجمان تیمش نباشد. اما با این حال می‌شد ترکیب پرسپولیس را حدس زد. در این بازی پرسپولیسی‌ها با لباس‌های اول و دوم به میدان رفتند که تیم اصلی لباس‌های قرمز را پوشیدند و تیم ذخیره ها با لباس سفید وارد میدان شدند که تیم اصلی با دو گل برنده میدان بود. بازی پشت درهای بسته و عدم آنالیز پرسپولیس به این تیم کمک می‌کند تا حریفش را گول بزند و شناسایی یاران یحیی سخت خواهد شد ولی با این حال می شود ترکیب اصلی این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا را حدس زد.

در آخرین بازی پرسپولیس در لیگ برتر مهدی عبدی نیمکت‌نشین شد اما آرمان رمضانی با اشتباهات فراوان شانس حضور در ترکیب اصلی را از دست و داد و در بازی درون تیمی شاهد حضور مهدی عبدی در ترکیب اصلی بودیم. با حضور او در نوک پیکان خط حمله می‌شود ذوج او را تشخیص داد. عبدی یا تنها در خط حمله بازی خواهد کرد یا سیامک نعمتی به او اضافه خواهد شد. پرسپولیس اگر با تک مهاجم بازی کند عبدی در خط حمله بازی تنها خواهد بود و در غیر این صورت نعمتی به او اضافه خواهد شد. در خط هافبک هم در صورت بازی با  هافبک به دلیل مصدومیت اخیر کمال و غیبت امیری و پهلوان پرسپولیس با ترکیب نعمتی، رسن، نورالهی، سرلک و عالیشاه به میدان می‌رود و خط دفاع را هم شیری، حسینی، کنعانی و آقایی تشکیل می‌دهند دروازه‌بان همچنان حامد لک خواهد بود.

بازی نکردن برابر نساجی و ذوب آهن باعث می‌شود پرسپولیس از شرایط بازی خارج شود اما این به میدان نرفتن‌ها به آنها می‌تواند در فینال کمک کند. علاوه بر جلوگیری از مصدومیت‌ها، پرسپولیس بازی های اخیر را نمی‌شود آنالیز کرد. آن‌ها در دو بازی آخر خود با ترکیب و سیستم متفاوتی به میدان رفتند و شکل بازی خود را تغییر دادند و این موضوع باعث می‌شود آنالیز بازی پرسپولیس سخت شود. با این حال تازه حریف پرسپولیس در فینال مشخص شده و تاکتیک‌های نهایی باید در قطر با توجه به تیم فینالیست طراحی شود و امکان هر گونه تغییری در ترکیب و سیستم بازی پرسپولیس در یک هفته باقی مانده تا فینال وجود دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها