کد خبر : 55204

اخبار جدید در مورد طرح معلم تمام وقت / نحوه محاسبه فوق العاده ویژه معلمان در احکام

اخبار جدید در مورد طرح معلم تمام وقت / نحوه محاسبه فوق العاده ویژه  معلمان در احکام

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح معلم تمام وقت سالانه تمدید می‌شود گفت: محدودیت و سقفی در پذیرش و اعمال این طرح برای متقاضیان جدید نداریم.

یارمحمد حسین بر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به طرح معلم تمام وقت اظهار کرد: طرح معلم تمام وقت پابرجاست، مصوبه اش اخذ شده است و همکارانی که تمایل داشته باشند به ازای هر شش ساعت اضافه تدریس، ۱۷.۵ درصد فوق العاده شغل ویژه در احکامشان لحاظ می شود که پایدار خواهد بود.

وی درباره زمان ارائه درخواست برای حضور در این طرح گفت: این طرح سالانه تمدید می شود ولی معمولا متقاضیان باید پایان سال اعلام کنند که می‌خواهند از تمام وقتی استفاده کنند.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه هیچ محدودیت و سقفی در پذیرش تقاضا و افزوده شدن معلمان جدید به فهرست معلمان تمام وقت نداریم اظهار کرد: حتی اگر همه دبیران اضافه تدریس شش ساعته را داشته باشند ما سقفی برای اعمال فوق العاده ویژه ۱۷.۵ درصدی  برای آنها نداریم و مشمولان می توانند از آن استفاده کنند.

حسین بر ادامه داد: طرح معلم تمام وقت، به نفع همکاران نیز هست و این افزایش فوق العاده در حقوق ماهیانه شان لحاظ و در حقوق بازنشستگی نیز اثرگذار است. ضمن آنکه عدد ریالی اش هم از عدد حق التدریس کمتر نیست و ایام تعطیلات هم دریافت می‌کنند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها