کد خبر : 55123

جلالی: پرسپولیس با دست بسته به لیگ قهرمانان می‌رود

جلالی: پرسپولیس با دست بسته به لیگ قهرمانان می‌رود

کارشناس فوتبال ایران می‌گوید اگر پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شود، شاهکار کرده و اگر این چنین نشود، چیز غیر قابل پیش‌بینی رخ نداده است.

به گزارش خبرورزشی، مجید جلالی در ادامه درباره عملکرد فنی پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا، هم گفت: وقتی بازی‌های تیم‌های شرق آسیا را می‌بینیم باید بپذیریم آنها از نظر فنی و نوع و همینطور شکل بازی، خیلی از ما جلوتر هستند. این یک واقعیت است و باید بپذیریم. اگر در بازی فینال موفق هم باشیم، باید بدانید این موفقیت و پیروزی به واسطه پشتوانه فنی نیست.

این پیروزی به واسطه تفکر برای یک بازی، احساسات و غیرت بازیکنان به دست آمده است. در واقعیت ما اگر بخواهیم تبدیل به تیمی بشویم که در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا نماینده شرق آسیا را شکست دهد، باید چند سال برنامه‌ریزی شود تا کار را اصولی پیش ببریم.

وی درباره غیبت ۴ بازیکن پرسپولیس در بازی فینال که در مراحل قبل نقش مهمی در موفقیت تیم داشتند، گفت: وقتی قرار است تیمی در بازی فینال لیگ قهرمانان بازی کند، باید بازیکنان با کیفیتی داشته باشد. همانطور که می‌دانید پرسپولیس برای بازی فینال چهار بازیکن که در مراحل قبل بودند را در اختیار ندارد  و برای جایگزینی هم پرسپولیس بازیکن ندارد.

این یعنی پرسپولیس با دست بسته به مصاف حریف می‌رود. بنابراین باید با انتظارات معقول به این بازی نگاه کنیم و اگر بازی بر وقف مراد ما نبود، شخصیت پرسپولیس که در چند سال گذشته شکل گرفته را تخریب نکنیم. اگر پرسپولیس بازی را ببرد، شاهکار کرده و اگر پیروز نباشد، هیچ چیز غیر قابل پیش‌بینی رخ نداده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها