کد خبر : 55121

خبر بد گل محمدی درباره پرونده آل کثیر

خبر بد گل محمدی درباره پرونده آل کثیر

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با برشمردن مشکلات سرخپوشان طی ماه‌های اخیر مدعی شد هر تیم دیگر جای این تیم بود، از هم می‌پاشید.

به گزارش خبرورزشی، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: در بازی که در پیش داریم مثل همه بازی‌ها که برای بردن می‌رفتیم، این بار هم برای کسب سه امتیاز و گرفتن امتیاز کامل در زمین حاضر می‌شویم. شرایط خوبی داریم، بچه‌ها تمرینات خوبی داشتند و از لحاظ روحی و روانی آماده انجام یک بازی خوب هستند.

وی در ادامه افزود: فردا مقابل تیمی بازی داریم که دوست دارد فوتبال بازی کند، بازیکنان فنی و تکنیکی دارد و سرعت بازی خوبی دارند. در هر صورت امیدوارم بازی جذابی را شاهد باشیم. امیدوارم که فردا بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم و بتوانیم از موقعیت‌های‌مان خوب استفاده کنیم، در فاز حمله قوی باشیم و ان‌شاءالله بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

«تعدادی از بازیکنان ذوب‌آهن در هفته‌های گذشته کرونا داشته‌اند. از این بابت نگرانی ندارید؟»، گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش گفت: خوشبختانه از طرف ایفمارک دو تست کرونا از ذوبی‌ها گرفته شده است و نتیجه تست‌ها را اعلام خواهند کرد. قطعاً آنهایی که نباید در بازی حضور داشته باشند اسامی‌شان اعلام می‌شود و نگرانی‌ بابت این مسئله وجود ندارد. جا دارد از ایفمارک و سازمان لیگ تشکر کنم که حساسیت خوبی داشتند تا این بازی بدون هیچ دغدغه‌ای انجام شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «ممکن است با اعتراض ذوب‌آهن در هفته‌های گذشته به داوری‌ها این مسئله روی عملکرد داور بازی فردا تأثیر منفی بگذارد؟»، تصریح کرد: در طول فصل هر تیمی ممکن است از داوری نفع ببرد و ممکن است هم متضرر شود. این ذات و بخشی از فوتبال است و کاری‌اش هم نمی‌توانیم بکنیم. اینکه اعتراض‌ها روی عملکرد داور تأثیر بگذارد، داوری‌مان زیر سؤال خواهد رفت و فکر نمی‌کنم هیچ داوری باشد که این مسائل روی قضاوتش تاثیر منفی بگذارد. داوران باید تمرکز خوبی روی صحنه‌ها داشته باشند و آمادگی بدنی و دوندگی خوبی داشته باشد و فکر نمی‌کنم در این زمینه مشکلی وجود داشته باشد.

گل‌محمدی در  مورد اینکه برای حضور پرسپولیس در فینال آسیا چه همکاری‌هایی با این تیم انجام شده است، خاطرنشان کرد: بیشتر همکاری‌ها و تلاش‌ها از طرف باشگاه خودمان بوده است.  ما هیچ توقعی از هیچ تیم و باشگاهی نداریم که بخواهند به ما کمک کنند. همان‌طور که نساجی هم به ما کمک نکرد، البته هیچ گله‌ای از این تیم نداریم. ما با توجه به مشکلاتی که بعد از صعود به فینال آسیا داشتیم که  مشکلات زیادی هم بود، فکر می‌کنم هر تیمی اگر جای ما و این بچه‌ها بود، از هم می‌پاشید و به مشکلات بزرگ‌تری بر می‌خورد. همه ما ایستادیم و مبارزه کردیم . ما مشکلات و سختی‌ها را تحمل کردیم، یک به یک از پس همه مشکلات بر آمدیم و خدا را شکر تیم را به یک ثباتی رساندیم. از هر طرفی که فکر کنید ما ضربه خوردیم، از ظرف مدیریت،کمبود امکانات و مشکلات مالی ما تحت فشار بودیم و دوران خیلی سخت و بدی را پشت سر گذاشتیم. فکر می‌کنم از پس مشکلات سربلند بیرون آمدیم و با حل شدن این مشکلات می‌توانیم به خواسته‌مان که هدف بزرگی است و رسیدن به قهرمانی آسیاست، برسیم. برای رسیدن به قهرمانی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و همه تمرکزمان را می‌گذاریم تا قهرمان آسیا شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که دوست دارد با کدام یک از تیم‌های اولسان هیوندای یا ویسل کوبه در فینال بازی کنند، اظهار داشت: هر دو تیم فوتبال خوبی ارائه کرده و با شایستگی خوبی به این مرحله رسیده‌اند. هر تیمی مقابل ما قرار بگیرد فکر می‌کنم تیم برتر و قوی‌ است و باید با قوی‌ترین تیم شرق آسیا بازی کنیم. برای ما فرقی نمی‌کند که حریف‌ما در فینال کدام تیم است. ان‌شاءالله بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به خبرنگاری که نظرش را در مورد کم گل بودن، بازیهای لیگ جویا شد هم گفت: سؤال خوبی است. ما در اکثر مسابقات‌مان زمین‌ها کیفیت خوبی ندارند. مشکلات زیادی وجود دارد. متأسفانه به جای اینکه این مسئله بهتر شود، خیلی بدتر شده است. ما مشکل توپ هم داریم. تا دو سال پیش کیفیت توپ‌ها راضی‌کننده بود، ولی بعد از آن گفتند توپ‌های بهتر آمده است و باید با آن بازی کنیم. سال گذشته هم از کیفیت توپ‌ها راضی نبودیم و الان هم باید با توپ‌های سال گذشته بازی کنیم. مشکلاتی وجود دارد، ولی در بحث کیفیت توپ و زمین‌ها باید خیلی توجه بیشتری شود، چون کیفیت بازی‌ها و مسابقات پایین می‌آید و باعث می‌شود که بازی‌ها کم گل‌ و بی‌هیجان شود.

گل‌محمدی راجع به فشردگی مسابقات پرسپولیس بعد از فینال آسیا تصریح کرد:  شرایط ما سخت می‌شود، ولی در هر صورت مجبور هستیم تا شرایط را تحمل کنیم. باید برنامه‌ریزی طوری باشد که فشار زیادی به بازیکنان و تیم ما وارد نشود و با یک فشردگی معقول و متعادل بتوانیم این دوره را پشت سر بگذاریم.

وی درباره جدایی بشار بعد از فینال لیگ قهرمانان گفت: صحبت درباره بشار زیاد است. من ترجیح می‌دهم قبل از فینال صحبت نکنم. ان‌شاءالله بعد از فینال درباره جدایی بشار صحبت خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چقدر احتمال می‌دهد تا عیسی آل‌کثیر برای فینال بخشیده شود، تصریح کرد: نمی‌دانم، اطلاعات خیلی دقیقی از بحث پیگیری ندارم. تا آنجا که می‌دانم شانس زیادی نداریم. خیلی دوست داریم که اتفاق خوبی بیفتد، ولی با توجه به اتفاقاتی که اخیراً افتاده است فکر می‌کنم شانس کمی داشته باشیم. البته ناامید هم نیستیم. اگر این اتفاق بیفتد استقبال می‌کنیم و فکر می‌کنم از نظر روحی و روانی به ما کمک کند.

گل‌محمدی درپایان درباره بازی علیرضا بیرانوند مقابل تاتنهام خاطر نشان: من بازی دیشب را دیدم و از بازی خوب او خیلی خوشحال شدم. لیاقت بیرانوند خیلی بیشتر از اینهاست و امیدوارم در باشگاهش موفق باشد. او مقابل تاتنهام توپ‌های زیادی گرفت و روی گل‌هایی که دریافت کرد، مقصر نبود. برای بیرانوند آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها