کد خبر : 55038

عکس | اتفاق بزرگ برای علی کریمی 16 سال در چنین روزی

عکس | اتفاق بزرگ برای علی کریمی 16 سال در چنین روزی

۱۶ سال پیش در چنین روزی، علی کریمی مرد سال فوتبال آسیا شد.

به گزارش ورزش سه، ۱۶ سال پیش در چنین روزی، علی کریمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان مرد سال قاره کهن برگزیده شد. کریمی در مراسمی در کوالالامپور جایزه‌ خود را از دستان محمد بن‌همام، رییس وقت کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرد.

کریمی که بالاتر از علا هوبیل و شونسوکه ناکامورا به این مقام دست پیدا کرد، پس از دریافت جایزه‌ خود عنوان کرد: این جایزه نتیجه‌ تلاش‌های شبانه روزی و طاقت فرسای من بوده است و آن را به هموطنانم تقدیم می‌کنم.

انتخاب علی کریمی به عنوان مرد سال فوتبال آسیا بازتاب گسترده‌ای در خبرگزاری‌های و سایت‌های مختلف خبری داشت. خبرگزاری کیودو ژاپن با اشاره به انتخاب علی کریمی و تیم ملی ژاپن به عنوان بهترین بازیکن و بهترین تیم ملی فوتبال سال ۲۰۰۴ آسیا نوشت: ناکامورا که در مسابقات جام ملت‌های آسیا در میان بهترین‌های آسیا قرار گرفته بود افتخار کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا را از دست داد و علی کریمی یکی از دو گلزن برتر جام ملت‌های آسیا این عنوان را کسب کرد.

خبرگزاری فرانسه که به علی کریمی لقب «ستاره» داد هم در گزارشی به انتخاب علی کریمی به عنوان برترین بازیکن سال آسیا اشاره کرد.

فاکس اسپورت نیز با اعلام خبر انتخاب کریمی به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۰۴ آسیا نوشت: در دومین سال پیاپی بازیکنی از ایران به عنوان بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شد. کریمی که عضو باشگاه الاهلی امارات است با بازی‌های درخشان چشمان چندین تیم اروپایی از جمله پروجا و اتلتیکو مادرید را به خود خیره کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها