کد خبر : 55028

اظهارنظر جدید شجاع خلیل زاده درباره پرسپولیس

اظهارنظر جدید شجاع خلیل زاده درباره پرسپولیس

شجاع خلیل‌زاده، مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به انتقادات اخیر هواداران این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرورزشی، شجاع خلیل‌زاده در یک انتقال جنجالی از پرسپولیس جدا شد و به الریان قطر رفت.

جدایی که حواشی زیادی داشت و باعث موضع‌گیری شدید هواداران پرسپولیس نسبت به این بازیکن شد. انتقادات گسترده علیه شجاع باعث شد او بار دیگر به حرف بیاید و واکنش نشان دهد. خلاصه جدیدترین توضیحات این مدافع مازنی را در ادامه می‌خوانید: «اگر بابت جدایی از تیم محبوبم کسی را ناراحت کردم عذر می خواهم ولی باور کنید که مرا مقابل کار انجام شده قرار دادند و مجبور به جدایی شدم. هنوز قلب و روح هم با پرسپولیس است و این حرف ها شعار نیست.

من در عمل خیلی‌ چیزها را نشان دادم. من تعصبم را قبلاً به همه نشان دادم. آرزو و امید من قهرمانی تیم محبوبم پرسپولیس در آسیاست و هنوز هم خودم را جزیی از این تیم که مثل خانواده برایم با ارزش است می‌دانم. در این مدت حرف‌های  زیادی شنیدم اما باور کنید دلیل نمی‌شود اگر  کسی که لوگوی تیمی رو بوس کرد عاشق‌ تیم سابقش نباشد من در اینجا مجبور به انجام این کار شدم و قبلاً هم توضیح دادم. 

شب و روز من پرسپولیس بوده و هست باز هم میگویم می‌خواستم بمانم اما اتفاقاتی رقم خورد که نشد. در این ‌مدت خیلی اذیت شدم ولی همیشه به خاطر تیم سکوت کردم چون پرسپولیس برای من فراتر از تیم و باشگاه است. پرسپولیس برای من هویت و اصالت است.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها