کد خبر : 55019

سرمربی استقلال نام سابق پرسپولیس را در صحبت هایش به کار برد

سرمربی استقلال نام سابق پرسپولیس را در صحبت هایش به کار برد

محمود فکری در صحبت هایش باشگاه پرسپولیس را با نام سابق خطاب کرد.

محمود فکری امروز قبل از شروع تمرین استقلال در خصوص برخی حواشی و شرایط این تیم صحبت کرد و البته در صحبت هایش باشگاه پرسپولیس را با نام قبلی یعنی «پیروزی» خطاب کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر نیاز به مربی باشد، اضافه می‌کنیم و اگر نیاز به تغییر آنالیزور هم باشد این کار را انجام می‌دهیم اما اینکه در این بخش ضعیف باشیم را قبول ندارم. این هجمه ها غیرمنصفانه است. ما اگر این را هم درست کنیم فردا یک عکاس می‌آید و می‌رود روی ساختمان‌های کناری عکس می‌اندازد و می‌گوید چمن تمرین استقلال زرد است. در حالی که شما می‌بینید ما چه امکاناتی داریم. زمین و امکانات دیگر ما خوب است اما شیطنت‌ها علیه ما خیلی زیاد است.

محمود فکری افزود: یکسری هجمه‌ها بعد از آن اتفاقاتی که مدیریت قبلی باشگاه پیروزی (پرسپولیس) اتفاق افتاده بود، با یک خبر کذب دعوا بین من و وریا غفوری تمام هجمه‌ها را به سمت استقلال آوردند. متأسفانه استقلالی‌ها هم این خبر کذب را در آغوش گرفتند. از همان موقع به بعد هم این همجه روی استقلال ماند. خواهش من این است که استقلالی ها هوشیار باشند تا خیلی راحت از آن‌ها بازی نگیرند. من یک خواهشی هم از مسئولان نظام دارم که استقلالی هستند. تیم‌های مختلف طرفدارانی دارند که از مسئولان نظام هستند و هوای آن تیم را دارند اما مسئولان استقلالی باید ما را بیشتر کمک کنند. کار ما کار ساده‌ای نیست و کار بزرگی است، فکری یا مدیران باشگاه به تنهایی نمی‌توانند این کار را انجام دهند. باید تمام مجموعه استقلالی ایران به ما کمک کنند تا استقلال را جمع کنیم. استقلال واقعا مشکل داشته و الان کم کم در حال جمع شدن است اما نیاز مبرم به کمک داریم. از طرف رسانه، هواداران و مسئولان استقلالی.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها