کد خبر : 54970

فن‌پیج‌های استقلال پدر تیم را در آورده‌اند!

فن‌پیج‌های استقلال پدر تیم را در آورده‌اند!

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: پنج هفته از لیگ گذشته، استقلال در رده سوم جدول است آن هم در شرایطی که با تفاضل نسبت به تیم دوم یک پله پایین‌تر هستیم، آیا تیمی که در رده دوم، سوم جدول حضور دارد باید با این همه هجمه مواجه شود؟

به گزارش فارس ، حنیف عمران‌زاده در خصوص توقف استقلال مقابل نفت آبادان توضیحاتی داده که در ادامه می‌خوانید:

* پنج هفته از لیگ گذشته، ۲۵ هفته از مسابقات باقی‌ مانده و استقلال در رده سوم جدول است آن هم در شرایطی که با تفاضل نسبت به تیم دوم یک پله پایین‌تر هستیم. آیا تیمی که در رده دوم، سوم جدول حضور دارد باید با این همه هجمه مواجه شود؟ این همه هجمه از کجا می‌آید؟ در عرض بیست روز تیم را آماده مسابقات کردیم و تا وارد تمرینات جدی شدیم، چند بازیکن ما کرونا گرفتند و چند نفر هم که دیر به تمرینات اضافه شدند. سایر تیم‌ها شش هفته تمرین آماده‌سازی داشتند و از ما خیلی جلوتر هستند. جالب است که به ما انتقاد می‌شود.

* متأسفانه یک عده در فضای مجازی کارشناس شده و فکر می‌کنند همه آنها مدرک آنالیزوری گرفته‌اند. هواداران استقلال سیاه صفحات مجازی نشوند چون همین صفحات پدر تیم ما را در این سالها در آورده‌اند. 

* سال گذشته که من در استقلال حضور نداشتم ولی با چشم می‌دیدیم این صفحات پدر تیم را درآورده‌اند.

* ما از نظر آماری بیشترین امتیاز را طی چهار سال اخیر گرفته‌ایم ولی بعد از هر بازی هجمه فراوانی به تیم و کادرفنی وارد می‌ کنند، دلیل این موضوعات چیست؟

* داور بازی دیروز با ما لج کرده بود. کارشناس داوری می‌گوید هند عمدی نبود، اما به این اشاره نمی‌کند که اگر توپ به دست مدافع  حریف نمی‌خورد، فرشید باقری در یک متری صحنه بهترین فرصت برای ارسال توپ یا شوت‌زنی داشت.

* در همین بازی دیروز در دقیقه ۱۵ دوباره داشتند از نیمکت ما فیلم می‌گرفتند، که من به ناظر بازی اشاره کردم جلوی این کار را بگیرد، ظاهرا ما با دشمنان زیادی طرف هستیم. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها