کد خبر : 54966

نظر نعمتی درباره اشتباه آرمان رمضانی

نظر نعمتی درباره اشتباه آرمان رمضانی

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس به خبرورزشی گفت: آینده و روز ۲۹ آذر پیش‌روی ماست و فقط و فقط به قهرمانی فکر می‌کنم.

به گزارش خبرورزشی، سیامک نعمتی بی‌تردید یکی از مهره‌های کلیدی پرسپولیس به شمار می‌رود. برای او فرقی نمی‌کند در دفاع راست بازی کند یا اینکه با صلاحدید یحیی گل‌محمدی هافبک راست باشد. شماره ۸۸ پرسپولیس با حضور ذهنی فوق‌العاده آمادگی بازی در هر دو پست را دارد و به همین خاطر هم از ارزش بالایی نزد سرمربی پرسپولیس برخوردار است. 

ستاره‌های فوتبال معمولاً خیلی از خود یا عملکردشان در یک بازی تعریف می‌کنند. نمونه‌های خارجی زلاتان ایبراهیموویچ و رونالدو هستند و نمونه‌های داخلی هم البته فراوان! سیامک نعمتی چرا خیلی از بازی‌های خوب خودش صحبت نمی‌کند؟

شما لطف دارید اما من ترجیح می‌دهم هواداران و کارشناسان از عملکرد من تعریف کنند. خودم می‌دانم در چه جایگاهی قرار دارم و آنچه برای من اهمیت دارد رضایت کادر فنی و هواداران پرسپولیس است. دوست ندارم خیلی درباره خودم صحبت کنم. 

البته بزرگان تیم شما مثل سیدجلال حسینی هم همین دیدگاه را دارند و معمولاً از تیم تعریف می‌کنند.

دقیقاً همین‌طور است. تفاوت پرسپولیس شاید همین جزئیات باشد که برای همه ما تیم مهم‌تر از فرد است. اگر هم کسی اشتباهی در طول بازی انجام دهد، همه حمایت می‌کنند. 

آرمان رمضانی هم می‌گفت همبازیانم مثل کوه پشت من ایستادند و...  

خُب اشتباه در طول یک مسابقه طبیعی است. ممکن است یک روز، روز آرمان یا من و هر بازیکن دیگری نباشد. ما یک تیم هستیم و وظیفه داریم از همبازی خود حمایت کنیم. این همدلی و وحدت خیلی به موفقیت تیم کمک می‌کند. 

هر چند در بازی‌های اخیر پرسپولیس بیشتر در هافبک راست بازی کردی اما به نظر می‌رسید در حال تبدیل شدن به مدافع راست بهتری باشی.

بستگی به شرایط دارد. در حال حاضر آقایحیی از من می‌خواهد در خط هافبک به تیم کمک کنم و همین کار را هم سعی می‌کنم انجام دهم. ضمن آنکه مهدی شیری هم در سمت راست خط دفاعی خوب کار می‌کند و از این جهت هم مشکلی نداریم. 

تو از جمله بازیکنانی هستی که در دوران برانکو به پرسپولیس ملحق شدی. از عملکرد گل‌محمدی در این تیم و موفقیت‌های پرسپولیس شگفت‌زده نشدی؟

نه، شگفت زده نشدم چون می‌دانستم قرار است با چه مربی بادانشی روبه‌رو شویم. آقایحیی در هر تیمی کار کرده، فوتبال مالکانه ارائه داده است. از ذوب‌آهن بگیرید تا شهرخودرو مشهد که چشم‌نواز بازی می‌کردند. کادر فنی پرسپولیس هم نیازی به تعریف ندارد چون آقایان مطهری، باقری، فنایی، رحیم‌پور، عسگری و خانبان افراد کاربلدی هستند. می‌دانستم با این کادر تیم ما موفقیت‌های بیشتری هم دست خواهد آورد. 

با وجود همه جام‌هایی که به دست آورده‌ای اما می‌دانیم هنوز هم حسرت فینال لیگ قهرمانان آسیا را می‌خوری. دیدار برگشت با کاشیما را که از دست دادی.

بله، کارت گرفتم و بازی را با سختگیری داور دیدار رفت در ژاپن از دست دادم اما نمی‌خواهم به گذشته فکر کنم. آینده و روز ۲۹ آذر پیش‌روی ماست و فقط و فقط به قهرمانی فکر می‌کنم. 

فکر می‌کنی بازی با تیم‌های غرب آسیا سخت‌تر باشد یا بهترین تیم شرق آسیا در فینال؟

به نظرم بازی‌های غرب آسیا خیلی سخت و دشوار بود. دو تیم قدرتمند الدحیل و السد در دوحه و خانه خود برابر ما بازی کردند. التعاون و النصر عربستان هم همین‌طور و پاختاکور هم خیلی تیم منظم و خطرناکی بود. ما در غرب آسیا با شایستگی قهرمان شدیم و حالا هم می‌خواهیم با جان و قلب خودمان در فینال آسیا بازی کنیم و قهرمان شویم. 

ماندن در قرنطینه همراه اعضای تیم سخت نیست؟

گفتم که باید از خیلی چیزها بگذریم تا موفق شویم. این تدبیر درست کادر فنی و دست‌اندرکاران باشگاه است که در آستانه فینال لیگ قهرمانان تیم با آرامش بیشتری آماده این بازی شود. کشور قطر قوانین و پروتکل‌های بهداشتی سختگیرانه‌ای دارد که باید به آن عمل کرد. من فکر می‌کنم اقدام درست و هوشمندانه‌ای انجام شده و ان‌شاءا... در نهایت به قهرمانی پرسپولیس در آسیا منجر شود. 

در پایان حرف ناگفته‌ای نداری؟

باید از همه هواداران پرسپولیس تشکر کنم که این روزها با پیام‌های محبت‌آمیز خود به ما انرژی مثبت می‌دهند. ما بهترین و بامعرفت‌ترین طرفداران فوتبال را داریم و از این جهت به خود می‌بالیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها