کد خبر : 54941

شهاب زاهدی از علت جواب رد دادن به پرسپولیس گفت

شهاب زاهدی از علت جواب رد دادن به پرسپولیس گفت

بازیکن تیم فوتبال المپیک دونتسک گفت: بازگشتم به فوتبال ایران یک برگشت به عقب بود و دوست داشتم هدف هایم را در اروپا دنبال کنم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شهاب زاهدی بازیکن تیم فوتبال المپیک دونتسک درمورد حضور تیمش در شهر کیف گفت: در حال حاضر در شهر کیف حضور دارم، تیم ما برای شهر دونتسک است، اما به خاطر اختلافاتی که کشور روسیه با اوکراین دارد این شهر ۵ سالی است که در قرنطینه است و تیم المپیک دونتسک کاملا در شهر کیف مستقر است.

او در مورد شرایط تیمش گفت: شرایط تیم ما در این فصل نسبت به سال قبل بسیار بهتر است. فصل قبل نیم فصل اول را کاملا از دست دادیم و شرایط سخت شده بود، اما امسال توانستیم قالب تیم را حفظ کنیم و بازیکنان اصلی در تیم مانده اند و کادر فنی نیز تغییر نکرد که باعث شده است جایگاه خوبی در در جدول لیگ داشته باشیم. عملکردم در این فصل از رقابت‌ها خوب بوده و تلاش می‌کنم به همین شکل ادامه پیدا کند.

او درمورد مسیر که طی کرده است تا به تیم اوکراینی برسد گفت: زمانی که در پرسپولیس حضور داشتم به علت یک سری از دلایل نتوانستم توانایی‌های خودم را نشان دهم و زیاد برای تیم بازی نکردم. به خاطر همین تصمیم گرفتم به جایی بروم که عملکرد فنی تعیین کننده این باشد که من بازی کنم یا نیمکت نشین باشم. تصمیم گرفتم از سطح پایین در اروپا آغاز کنم و روز‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشتم. دوست داشتم به آن هدفی که تعیین کرده ام برسم و در ایسلند عملکرد خوبی داشتم.

زاهدی ادامه داد: بعد از ایسلند به کره رفتم که در آن‌جا نیز مانند پرسپولیس اتفاقی رخ داد که از این تیم جدا شدم. بازهم به تلاشم ادامه دادم و در یک جای بهتر و در یک زمان بهتر به آن چیزی که سال‌ها برایش تلاش کرده بودم برسم و الان بسیار خوشحال هستم که در مسیر موفقیت قرار گرفته ام.

او در مورد پیشنهاد‌هایی که از تیم‌های مختلف داشته است گفت: هم از تیم الهیار صیادمنش، یعنی زوریای اوکراین پیشنهاد داشتم و هم از تیم دیناموکیف، پرسپولیس، سپاهان و دیگر تیم‌های ایرانی، اما مساله اصلی موضوع رضایت‌نامه ام بود. اگر بخواهم صادقانه صحبت کنم بازگشتم به فوتبال ایران یک برگشت به عقب بود و دوست داشتم هدف هایم را در اروپا دنبال کنم. با ۸ گل در صدر جدول لیگ اوکراین قرار دارم و نفر دوم از تیم دیناموکیف با ۶ گل است. تمام تلاش خود را می‌کنم تا تیم موفق باشد، اما چون پستم به گونه‌ای است که کارم به گلزنی ختم می‌شود همه به نوعی نگاه هایشان به پای من است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها