کد خبر : 54920

گل صنعت نفت به استقلال سالم بود؟ / پنالتی آبی ها سوخت؟

گل صنعت نفت به استقلال سالم بود؟ / پنالتی آبی ها سوخت؟

کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد گل صنعت نفت به استقلال کاملاً سالم بوده است.

حسین عسگری در گفت‌وگو با تسنیم، درباره قضاوت حسن اکرمی در دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: این مسابقه دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه نخست درگیری و خطای خاصی رخ نداد،‌ اما درگیری‌ها در نیمه دوم زیاد بود. در مجموع داور قضاوت خوبی داشت و مشکل چندانی نبود.

وی  با اشاره به گل مردود تیم صنعت نفت به استقلال در دقیقه 74 تصریح کرد: قضاوت درباره آن خیلی سخت است و به همین خاطر هم کمک داور مسابقه، پرچم خود را دیر بلند کرد. جاگیری کمک داور خوب نبود و به نظر می‌رسد این گل، سالم بوده است. او حدود دو متر عقب‌تر از صحنه بود و به همین خاطر دچار اشتباه شد. در دقیقه 85 هم توپ به دست مدافع صنعت نفت برخورد کرد که او حرکت اضافی نداشت و پنالتی نبود. این بازیکن زمین خورد و توپ به دستش برخورد کرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان در مورد سایر صحنه‌های مهم این مسابقه گفت: داوران در سایر موارد، قضاوت خوبی داشتند و بازی را به خوبی کنترل کردند. اخطارها خیلی خوب به بازیکنان داده شد و مشکل چندانی نداشت. در یک صحنه هم بازیکن صنعت نفت با آرنج به گردن و سینه بازیکن استقلال زد که پس از درگیری میان دو بازیکن، کارت زرد به درستی به آنها داده شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها