کد خبر : 54905

بازیکن صنعت نفت : می توانستیم به استقلال بیشتر گل بزنیم

بازیکن صنعت نفت : می توانستیم به استقلال بیشتر گل بزنیم

محمد طیبی، مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است که اگر توپ‌های آنها تبدیل به گل شده بود، با ۲ یا ۳ گل اختلاف استقلال را شکست می‌دادند.

به گزارش خبرورزشی، محمد طیبی، مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص اینکه موفق شد گل تساوی بخش تیمش را مقابل استقلال بزند و این گل هم با زانو زده شد که عجیب بود، اظهار داشت: در آن لحظه توپ در شرایطی بود که اگر می‌خواستم با منطقه درست پا ضربه بزنم، توپ سرعت می‌گرفت و بیرون می‌رفت. در کوتاه‌ترین زمان بهترین تصمیم را گرفتم و با زانو زدم.

وی در خصوص شرایط بازی گفت: بازی خوبی بود و واقعاً برای سه امتیاز به تهران آمده بودیم. استقلال تیمی بزرگ و قابل احترام است، اما ما در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کرده بودیم و می‌توانستیم با دو یا سه اختلاف گل پیروز شده باشیم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت درباره عملکرد داوری خاطرنشان کرد: داوری خوب بود، به جز صحنه‌ای که طالب ریکانی گل زد و کارشناسان باید نظر بدهند و امیدوارم حق‌مان مقابل استقلال خورده نشده باشد.

طیبی در واکنش به این مسئله که تبدیل به گربه سیاه استقلال شده است، گفت: من فقط دو بار به استقلال گل زدم که یک گل هم مربوط به زمانی است که در استقلال خوزستان بودم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها