کد خبر : 54876

عامل لغو بازی نساجی و پرسپولیس چه بود؟ بازی با ذوب آهن روی هوا

عامل لغو بازی نساجی و پرسپولیس چه بود؟ بازی با ذوب آهن روی هوا

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: بازیکنان ذوب‌آهن فردا تست راستی‌آزمایی کرونا دارند و تکلیف بازی این تیم با پرسپولیس تا چهارشنبه مشخص می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، سهیل مهدی درباره اینکه آیا چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی عمل لغو دیدار نساجی و پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر بوده است، اظهار داشت: اصلا بحث چمن مصنوعی از جانب ما برای لغو بازی مورد تایید نبوده و اگر خود باشگاه یا عوامل منتسب به آن چنین موضوعی را مطرح کردند، سازمان لیگ دنبالش نبوده است.

وی افزود: برای کمک به فوتبال ملی و کاهش احتمال ابتلا بازیکنان پرسپولیس به کرونا چنین تصمیمی گرفتیم. وقتی تیم های پرهوادار به سفر می‌روند، در شهر میزبان استقبال زیادی از آن تیم در فرودگاه، در مسیر هتل و سایر اماکن می‌شود. برای باشگاه ذوب آهن هم این حالت رخ داد و در سفر این تیم به آبادان، تعدادی از هواداران حریف از برخی بازیکنان ذوب آهن درهای هتل و ورزشگاه استقبال کرده بودند و انتقال ویروس صورت گرفت. 

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ادامه داد: به واسطه همین شرایط و پروتکل های سخت گیرانه در قطر که ممکن بود فینال را تحت الشعاع قرار بدهد و نماینده کشورمان به دلیل ابتلای برخی نفراتش به کرونا نتواند در دیدار نهایی لیگ قهرمانان شرکت کند، استثنائا تصمیم گرفتیم دیدار پرسپولیس با نساجی معوق شود و تیم پرسپولیس در تهران تحت کنترل بهداشتی و پزشکی قرار بگیرد.

مهدی درباره احتمال برگزاری بازی پرسپولیس و ذوب آهن با توجه به شرایط سختی که کرونا برای تیم اصفهانی ایجاد کرده است، گفت: قرار بود تیم ذوب‌آهن امروز به تهران بیاید اما به نظر می‌رسد پروازش لغو شده است. کل اعضای کادرفنی، بازیکنان و عوامل تیم ذوب آهن از سوی ایفمارک مورد تست کرونا قرار می‌گیرند و نتایج تست‌ها برای برگزاری بازی تعیین کننده است. طبق دستورالعمل وقتی تعداد کرونایی‌های یک تیم به اندازه‌ای بالا برود که ریسک برگزاری بازی بالا برود، خود سازمان لیگ تست‌ها را انجام می دهد.

وی ادامه داد: از این به بعد هم این برنامه را داریم و اگر تعداد کرونایی‌های یک تیم بیش از حد معمول باشد، خود سازمان لیگ کنترل را انجام می‌دهد. تا فردا تست‌های ما از تیم ذوب‌آهن انجام می‌شود و تا چهارشنبه هم نتایج مشخص خواهد شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها