کد خبر : 54857

امکانات جهانی برای پرسپولیس

امکانات جهانی برای پرسپولیس

کمیته مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا قصد اجرای بهترین کیفیت میزبانی را برای دیدار فینال این رقابت‌ها دارد.

به گزارش مهر، شیوع جهانی ویروس کرونا باعث برگزاری متمرکز ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ در کشور قطر شد.

پرسپولیس که به قهرمانی در منطقه غرب رسید در حالی برای برگزاری دیدار فینال منتظر نماینده شرق آسیاست که بازی‌های این ناحیه همچنان در کشور قطر در حال انجام است.

کشور قطر که میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ را بر عهده دارد سعی بر اجرای تمام طرح‌های خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داشته است. از این رو کمیته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با هماهنگی مسئولان ورزش کشور قطر تمام اختیارات لازم برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ را در اختیار گرفته است.

پرسپولیس همچون رقیب شرقی خود در فینال این رقابت‌ها در یکی از بهترین هتل‌های شهر دوحه مستقر می‌شود که تمام اعضای این تیم در طول مدت اقامت خود به قرنطینه خواهند رفت.

ظرفیت اتاق‌های این هتل به طور رایگان در اختیار باشگاه پرسپولیس برای برگزاری فینال قرار می‌گیرد. همچنین قرار است دو دستگاه اتوبوس با امکانات ویژه به همراه دو دستگاه ون تشریفاتی به طور شبانه روز در اختیار سرخ‌ها قرار بگیرد.

البته هیچ‌یک از اعضای این تیم تا زمان برگزاری بازی حق خروج از هتل خود را ندارند و با توجه به اینکه بیشتر اتاق‌های این هتل در اختیار پرسپولیس است می‌توانند در ساعات مشخص قبل و بعد از هر تمرین در لابی حاضر شوند.

مجموعه بدنسازی این مجموعه نیز بطور کامل در اختیار پرسپولیس قرار می‌گیرد و ساعات تمرینات این تیم طوری تنظیم شده است که با ترافیک شهری دوحه تداخل نداشته باشد.

بازیکنان پرسپولیس در مدت زمان حضور خود برای دیدار فینال، دو بار مورد آزمایش تست کرونا قرار می‌گیرند.

تیم فوتبال پرسپولیس ۲۹ آذرماه سال جاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا را با قهرمان منطقه شرق در ورزشگاه الجنوب قطر برگزار می‌کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها