کد خبر : 54853

استقلال، ۶ و ۴ را باهم می‌خواهد

استقلال، ۶ و ۴ را باهم می‌خواهد

استقلال در حالی فردا (دوشنبه) به مصاف صنعت نفت می‌رود که در پنج دیدار اخیر نه گل خورده و شکستی را در برابر این تیم تجربه کرده است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی و از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه به مصاف صنعت نفت آبادان برود. آبی‌پوشان تهرانی برای ۲ رقمی کردن امتیازاتشان باید در سومین دیدار خانگی به سومین پیروزی دست پیدا کنند.

حریف استقلال، نماینده آبادان است. تیمی که سابقه انجام ۱۸ بازی  برابر تیم پایتخت‌نشین را در لیگ برتر دارد. در ۱۷ دیدار قبلی ۱۰ برد برای استقلال، یک تساوی و هفت پیروزی برای صنعت نفت رقم خورده است. استقلال ۳۵ گل زده و برزیل ایران ۱۸ گل به ثمر رسانده است.

شاگردان «محمود فکری» در حالی به میدان می‌روند که تیمشان در پنج بازی اخیر برابر صنعت نفت موفق به ثبت چهار پیروزی شده است. در این مدت آبی‌ها نه شکستی را تجربه کردند و نه گلی از صنعت نفت دریافت کردند. آخرین موفقیت تیم آبادانی در زدن گل و ثبت پیروزی مقابل استقلال به بازی رفت لیگ هفدهم برمی‌گردد که تیم تحت هدایت «فراز کمالوند» با تک گل «جاسم کرار» در آبادان، استقلال را شکست داد. حال باید دید استقلال به ششمین بازی بدون باخت و گل خورده مقابل صنعت نفت می‌رسد یا خیر.

در سوی دیگر سه بازی گذشته این ۲ تیم در ورزشگاه آزادی با بردهای پرگل استقلال همراه بوده است. آبی‌پوشان در لیگ هفدهم با هدایت «وینفرد شفر» رقیب خود را ۴ تایی کرد. در لیگ هجدهم باز هم تیم تحت فرمان پیرمرد آلمانی حریف خود را با سه گل به آبادان بدرقه کرد. فصل قبل هم استراماچونی توانست پیروزی درخشان پنج بر صفر در برابر صنعت نفت را به دست بیاورد. آخرین پیروزی استقلال با یک سرمربی ایرانی در برابر صنعت نفت در آزادی به فصل ۹۱-۹۲ برمی‌گردد که تیم «امیر قلعه‌نویی» توانست حریف خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. آیا «محمود فکری» می‌تواند استقلال را به چهارمین برد متوالی در ورزشگاه آزادی در برابر صنعت نفت برساند؟ باید کمی صبر کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها