کد خبر : 54840

وظیفه سنگین یک تازه وارد در غیاب کاپیتان استقلال

وظیفه سنگین یک تازه وارد در غیاب کاپیتان استقلال

بازیکن تازه وارد استقلال در هفته پنجم لیگ برتر و در غیاب کاپیتان آبی پوشان وظیفه دشواری خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال هفته پنجم لیگ برتر میزبان صنعت نفت آبادان است و برای این بازی چند بازیکن مصدوم دارد که مهم‌ترین آنها وریا غفوری، کاپیتان این تیم است که در غیاب وی، سید احمد موسوی بازیکن تازه وارد این تیم جای وی را پر خواهد کرد.

موسوی که در ابتدای این فصل جذب استقلال شد، در هفته سوم و بازی مقابل ماشین سازی برای اولین بار برای استقلال به میدان رفت. موسوی در این بازی در ترکیب اصلی قرار گرفت و به عنوان زوج غفوری در جناح راست به کار گرفته شد و در دقیقه ۵۹ جای خود را به شیخ دیاباته، مهاجم این تیم داد.

وی سپس در هفته چهارم برای دومین بار در ترکیب ثابت قرار گرفت و همچنان زوج وریا غفوری در جناح راست بود که در دقیقه ۷۵ جای خود را به یک بازیکن گمنام به اسم سبحان خالقی داد.

موسوی هفته پنجم یک بار دیگر حضور در ترکیب ثابت آبی‌ها را تجربه می‌کند با این تفاوت که این بار نه در کنار وریا غفوری، بلکه به جای او و با شرح وظایف در این دیدار حضور پیدا می‌کند.

وریا غفوری در سالهای گذشته نشان داده یک بازیکن بدون جانشین برای آبیها بوده و در اندک دیدارهایی که حضور نداشته، جانشینان وی نتوانسته‌اند جایش را پر کنند. حال باید دید احمد موسوی قادر است در غیاب وریا غفوری جای خالی او را پر کند یا خیر.

دیدار استقلال و صنعت نفت از هفته پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها