کد خبر : 54834

اطلاعیه جدید در خصوص حقوق معلمان اعزام به خارج از کشور

اطلاعیه جدید در خصوص حقوق معلمان اعزام به خارج از کشور

رئیس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش، اطلاعیه ای در خصوص عدم پرداخت حقوق ثابت به مامورین اعزامی به مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صادر کرد.

به گزارش ایسنا، یار محمد حسین بُر خطاب به مدیران اداره کل آموزش و  پرورش استان ها در اطلاعیه مذکور که امروز ۱۶ آذر ابلاغ شده، اعلام کرده است:

با توجه به پیگیری مراجع نظارتی مبنی بر عدم پرداخت حقوق ثابت به  مامورین اعزامی به  مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و به استناد نامه ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ سازمان اداری و استخدامی کشور،  از ابتدای سال تحصیلی جاری امکان هیچگونه پرداخت ریالی به مامورین اصلی جدید که با شروع سال تحصیلی (۱۴۰۰ ـ ۱۳۹۹) به مدارس جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور اعزام و از فوق‌العاده اشتغال خارج از کشور استفاده می‌کنند، وجود ندارد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با عنایت به مراتب فوق مقتضی است در رویداد حکمی ماموریت خارج کشور (کد ۲۵) صرفاً نسبت به صدور احکام برای مامورین ثابت اعزامی سنوات قبل اقدام شود.

بر اساس اطلاعیه مذکور، مسئولیت حسن  اجرای این اطلاعیه با مدیر کل آموزش و پرورش استان است. انتظار می‌رود  به منظور جلوگیری از ایراد مراجع نظارتی نسبت به اجرای دقیق مفاد این اطلاعیه اقدام شود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها