کد خبر : 54733

مسی و نیمار در تیم فرانسوی؟

مسی و نیمار در تیم فرانسوی؟

مصاحبه نیمار و صحبت از علاقه اش برای همبازی شدن با مسی، بازار شایعات و نظرات مختلف در مورد تیم آینده این ستاره آرژانتینی را داغ کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از سایت GOAL، این روز‌ها مصاحبه نیمار بعد از بازی مقابل منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا و ابراز علاقه او برای هم‌بازی شدن با مسی صحبت‌های جدیدی را در مورد تیم فصل آینده این فوق ستاره آرژانتینی مطرح کرده است.

باید منتظر ماند و دید آیا ناصر الخلیفی مالک متمول باشگاه فرانسوی که سابقه خریدن بازیکنان بزرگی، چون زلاتان ابراهیموویچ، نیمار، ادینسون کاوانی و آنخل دی‌ماریا را دارد بار دیگر دست به چنین اقدامی می‌زند و با جذب لیونل مسی بمب نقل و انتقالاتی فصل آینده اروپا را منفجر می‌کند؟

این احتمال مطرح می‌شود که نیمار در مورد این اتفاق اطلاعاتی دارد و از گفتن اینکه دوست دارد با مسی همبازی شود اهدافی داشته و پیامی را فرستاده است.

لیونل مسی در انتهای فصل جاری قراردادش با باشگاه بارسلونا به اتمام می‌رسد و در نقل و انتقالات تابستانی می‌تواند به عنوان یک بازیکن رایگان با هر تیمی قرارداد ببندد و قطعا از همین الان باشگاه‌های بزرگ در حال تلاش برای مذاکره و جلب توجه مسی هستند. ناصر الخلیفی که می‌تواند با این کار بار دیگر نام تیم پاری سن‌ ژرمن را سر زبان‌ها بیندازد و با جذب یکی از بهترین بازیکنان دنیا همچنان در بین تیم‌های مدعی در اروپا خود را نگه دارد از نیمار به عنوان یک وسیله برای ترغیب مسی استفاده کرده است.

الخلیفی در آخرین صحبتی که در مورد مسی انجام داده است بیان کرده است: "مسی بازیکن بارسلونا است و من نمی‌توانم در مورد او صحبت کنم".

البته که صحبت کردن در مورد چنین موضوعی در بین رسانه‌ها از طرف چنین مقام بالایی در یک باشگاه مدیریت شده است، اما نیمار نشان داد چندان در این مدیریت خوب نیست و او به نوعی تلاش باشگاه پاریسی برای جذب مسی را لو داده و از هم تیمی قدیمی خود دعوت کرده است که به تیم فرانسوی بیاید.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها