کد خبر : 54654

استقلال به طور جدی به دنبال بازگرداندن لژیونر از قطر

استقلال به طور جدی به دنبال بازگرداندن لژیونر از قطر

برخی خبرها حاکی از آن است که احتمال بازگشت بازیکن فصل گذشته استقلال به این تیم وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، علی کریمی در دوری از استقلال، هنوز یکی از سوژه‌های مورد بحث هواداران این تیم است و بعد از تساوی دیروز این تیم مقابل پیکان، برخی هواداران استقلال این بحث را مطرح کرده‌اند که مشکل اصلی تیم فکری، نداشتن بازیکنی مثل علی کریمی است. 

محمود فکری البته این ماجرا را از یکی دو هفته پیش پیگیری کرده و ظاهرا وریا غفوری اول به فکری گفته که بهتر است کریمی برگردد و استقلال با بازگشت کریمی کامل می‌شود. وریا غفوری عقیده داشته که باشگاه پیش از شروع فصل نباید اجازه می داد که کریمی جدا شود و باشگاه استقلال تلاش بیشتری انجام می داد اما در باشگاه نتوانست علی کریمی را راضی کند و او به قطر رفت.

کریمی در شرایطی راهی باشگاه قطر اس‌سی در لیگ ستارگان شده و اگر بخواهد بازگردد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی و البته با فسخ قرارداد با باشگاه قطر اس اسی، می تواند از تیم فعلی‌اش جدا شده و به استقلال برگردد.

 پیش از این نوشته بودیم که کریمی در صورتی که استراماچونی به استقلال برمی‌گشت یا الکس نوری سرمربی این تیم می‌شد و اگر او را از نظر مالی راضی می کردند، مشکلی برای ماندن در استقلال نداشت اما نهایتا تصمیم گرفت به پیشنهاد باشگاه قطری جواب مثبت دهد منتهی اگر باشگاه استقلال شرایط بازگشت کریمی را به استقلال فراهم کند، در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل، دوباره امکان بازگشت کریمی به تیم سابقش وجود دارد. البته کریمی قرارداد بسیار سنگین و خوبی با قطر اس سی بسته است. قراردادی که گفته می شود برای یک فصل یک میلیون و سیصدهزار دلار است!

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها