کد خبر : 54557

عکس | واکنش دختری که به مارادونا بی احترامی کرد

عکس | واکنش دختری که به مارادونا بی احترامی کرد

پائولا داپنا، فوتبالیستی که به دیگو مارادونا ادای احترام نکرده بود، دلیل حرکتش را توضیح داد.

به گزارش خبرورزشی، پائولا داپنا، فوتبالیست زنی که در جریان یک دقیقه سکوت از ادای احترام به دیگو مارادونا خودداری کرده و خبرساز شده بود می‌گوید پیام‌های تهدید به قتل دریافت کرده است.

او که پیش از شروع یک بازی در این کشور درحالیکه همه بازیکنان در حال اجرای یک دقیقه سکوت به احترام دیگو مارادونا بودند از این کار سر باز زده و به صحنه پشت کرده بود می‌گوید از اقدام خود پشیمان نیست اما او تایید کرد که خودش و هم تیمی‌هایش در تیم «ویاخس اینترریاس» با پیام‌هایی خشونت‌آمیز مواجه شده و حتی به قتل تهدید شده‌اند.

داپنا اعلام کرد با توجه به اینکه مارادونا در آرژانتین سابقه آزار علیه زنان و خشونت علیه نزدیکان زنش را داشته او که خود را فمینیست می‌داند به این نتیجه رسیده که نباید به چنین کسی ادای احترام کند. او در این رابطه گفت: «علاوه بر آزار و اذیت شدیدی که در شبکه‌های اجتماعی به من شده هم‌تیمی‌هایم هم مورد آزار قرار گرفته‌اند. گذشته از این آزار و اذیت‌ها من به قتل هم تهدید شده‌ام.

خیلی‌ها برایم پیام‌هایی نوشته و گفته‌اند آدرست را پیدا می‌کنیم و قلم پاهایت را می‌شکنیم. مارادونا از نظر فوتبالی به نظر من مهارت‌ها و ویژگی‌های بی‌نظیری داشت اما از نظر انسانی کسی نبود که مردم بخواهند مثل او باشند. برای همین یک دقیقه سکوت کردن و ادای احترام به چنین شخصی در واقع بی‌احترامی به شخصیت و باورهای خودم بود و نمی‌توانستم چنین کاری بکنم.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها