کد خبر : 54525

واکنش کنایه آمیز مسئول مسابقات لیگ به اظهارات سرپرست استقلال

واکنش کنایه آمیز مسئول مسابقات لیگ به اظهارات سرپرست استقلال

مسئول کمیته برگزاری مسابقات پاسخ ادعاهای مظلومی را داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ پرویز مظلومی، سرپرست استقلال چندی پیش اعلام کرده بود که باشگاه استقلال حاضر نیست تا پیش از برگزاری دیدار پرسپولیس و سپاهان به میدان رود و حالا این صحبت‌ها با واکنش مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال همراه شده است.

مهدی در خصوص اعتراض پرویز مظلومی بیان کرد: روی نیمکت استقلال افراد متخصص و فنی زیاد است و وقتی ۳ سرمربی روی نیمکت حضور دارند، آمار مصاحبه‌هایشان بالا می‌رود.

او افزود: اظهارات مظلومی، هواداران استقلال را مقابل سازمان لیگ قرارداده است، به دلیل اینکه چه دربی را قبل از بازی سپاهان برگزار کنیم و چه بعد از آن، مورد اعتراض قرار می‌گیریم و مشکلاتی بوجود می‌آید.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: اگر دیدار دربی را قبل از سپاهان برگزار کنیم در فضای مجازی گفته می‌شود سازمان لیگ به حرف مظلومی گوش کرده است و اگر پس از دربی باشد، یک سری صحبت‌های دیگر می‌شود. من از دوستان با تجربه انتظار دارم مراقب صحبت هایشان باشند. خواهشم این است که دوستان روی نتیجه‌گیری تیم‌شان تمرکز کنند و تیمی که روی زدن ضربات آخر تمرکز می‌کند امتیاز هم می‌گیرد و نیازی به تعیین تاریخ بازی ندارد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها