کد خبر : 54477

زمان برگزاری جام حذفی مشخص شد

زمان برگزاری جام حذفی مشخص شد

مسئول برگزاری رقابت‌های جام حذفی فوتبال، انجام این مسابقات را منوط به برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده و لیگ‌های دسته‌های پایین‌تر منوط دانست.

به گزارش خبرورزشی، امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری رقابت‌های جام حذفی درباره وضعیت برگزاری مسابقات جام حذفی فوتبال اظهار داشت: شرایط جام حذفی به صورت کامل مشخص نیست. اگر طبق برنامه بتوانیم لیگ‌های دو و سه را برگزار کنیم، جام حذفی را از اواخر دی ماه آغاز خواهیم کرد و ان‌شاءالله تا اسفند، تیم‌های لیگ برتری را وارد رقابت‌ها می‌کنیم.

مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی با اشاره به احتمال تغییر زمان لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: اگر این مسابقات در زمان همیشگی برگزار نشود، شاید پیش از این بازی‌ها دو مرحله جام حذفی را با حضور تیم‌های لیگ برتری برگزار کنیم. جام حذفی مسیر کوتاه‌تری برای صعود تیم‌ها به لیگ قهرمانان آسیاست و عدم برگزاری آن نزدیک به صفر است. به هر شکلی برنامه‌ریزی می‌کنیم تا جام حذفی هم برگزار شود.

وی که با برنامه «تهران ورزشی» گفت‌وگو می‌کرد، در مورد احتمال برگزاری جام حذفی در تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر خاطرنشان کرد: ممکن است شروع جام حذفی با حضور تیم‌های لیگ برتری در آن مقطع باشد. ممکن است شروع نیم‌فصل دوم با جام حذفی باشد یا اینکه پیش از شروع نیم‌فصل دوم بتوانیم یک مرحله جام حذفی را برگزار کنیم. همه اینها منوط به تعیین وضعیت لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده و لیگ‌های داخلی است. علاوه بر کرونا، بارندگی و آلودگی هوا را هم داریم که امیدوارم جام حذفی را در زمان مقرر برگزار کنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها