کد خبر : 54467

ملاقات مجدد استقلال و داور جنجالی بعد از ۱۶۰ روز + عکس

ملاقات مجدد استقلال و داور جنجالی بعد از ۱۶۰ روز + عکس

استقلال در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر با قضاوت سید مهدی سید علی باید به مصاف پیکان برود.

​به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر باید در روز سه شنبه به مصاف پیکان برود. قضاوت این بازی بر عهده سید مهدی سید علی خواهد بود.

این داور باتجربه فوتبال کشورمان آخرین بار پیش از بازی پیش رو در چارچوب بازی عقب افتاده هفته هفدهم رقابت‌های لیگ نوزدهم جدال فولاد و استقلال را در ورزشگاه فولاد آره‌نا سوت زد. دیداری که در تاریخ چهارم تیرماه به انجام رسید و تیم میزبان در یک بازی جنجالی با نتیجه ۲ بر یک از سد استقلال گذشت.

در آن دیدار ابتدا استقلال توسط روزبه چشمی به گل رسید اما در ادامه موسی کولیبالی کار را به تساوی کشاند. هنوز نیمه اول به پایان نرسیده بود که داور بازی علی کریمی را به خاطر زدن ضربه به صورت محمد آبشک از زمین اخراج کرد. همین مساله جنجال زیادی را به وجود آورد. کریمی به شدت معترض شد و فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی وقت آبی‌پوشان به شدت با داور درگیری لفظی پیدا کرد. ماحصل این درگیری اخراج شدن آقای سرمربی بود. در نیمه دوم هم عارف غلامی دومین اخراجی استقلال نام گرفت تا این تیم با ۹ بازیکن در دقیقه ۸۰ گل دوم را به وسیله مجتبی نجاریان دریافت کند و بازی را ببازد.

حالا پس از ۱۶۰ روز بار دیگر سید علی و استقلال با یکدیگر دیدار می‌کنند اما نه علی کریمی در کار است و نه فرهاد مجیدی. هر ۲ نفر در تیم کنونی حضور ندارند و باید دید تقابل این بار داور باتجربه با تیم پرطرفدار تهرانی به کجا و چه نتیجه‌ای منجر می‌شود.

 
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها