کد خبر : 54465

پرسپولیس امروز وارد جمع مدعیان می شود؟

پرسپولیس امروز وارد جمع مدعیان می شود؟

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشورمان دوشنبه با برگزاری ۳ دیدار آغاز خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در چارچوب اولین روز از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران امروز ۳ دیدار برگزار می‌شود. ۵ بازی باقی مانده سه شنبه ۱۱ آذر ماه برگزار می‌شود.

تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان قهرمان ۴ سال اخیر لیگ برتر شروع خوبی در این دور از رقابت‌ها نداشته و از ۳ بازی اخیر خود ۵ امتیاز کسب کرده است تا در رده ششم جدول رده بندی قرار گیرد. سرخ پوشان در خط حمله عملکرد ضعیفی داشته اند و در ۳ بازی اخیر فقط یک گل آن هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده اند. البته عملکرد خط دفاعی پرسپولیس بسیار خوب بوده است. پرسپولیس با حضور حسین کنعانی زادگان و سید جلال حسینی در قلب دفاع و حامد لک درون دروازه تنها تیمی است که هنوز گلی دریافت نکرده است.

محمد انصاری به علت مصدومیت و عیسی آل کثیر به علت محرومیت در کنار تیم پرسپولیس حضور نخواهند داشت و شرایط حضور سیامک نعمتی به علت مصدومیت در این دیدار مشخص نیست.

مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو بعد از پایان بازی مقابل صنعت نفت آبادان به علت اعتراض به داور اخراج شد تا در بازی حساس این هفته‌ تیمش نتواند از کنار زمین بازیکنان خود را هدایت کند. عنابی پوشان، لیگ را با یک پیروزی خوب مقابل ماشین سازی آغاز کردند، اما در ۲ بازی بعدی نتوانستند پیروز شوند و با یک تساوی و یک شکست و کسب ۴ امتیاز یک پله پایین‌تر از پرسپولیس در مکان هفتم جدول قرار دارند. آنها با پیروزی در این دیدار می‌توانند سرخ پوشان را در جدول پشت سر بگذارند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها