کد خبر : 54330

زرینچه : از استراماچونی یاد بگیرید

زرینچه : از استراماچونی یاد بگیرید

پیشکسوت استقلال با اشاره به اتفاقات بازی با فولاد خوزستان گفت: اتفاقاتی که در این دیدار افتاد، زیبنده استقلال و فکری نبود.

به گزارش تسنیم، جواد زرینچه درباره برتری استقلال مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته سوم لیگ برتر، اظهار داشت: فارغ از بازی، مهمترین موضوع برای استقلال، آرامش و دوری از حاشیه است. محمود فکری و همکارانش به کارشان ایمان دارند و تنها نباید اجازه دهند تیم دچار حاشیه شود.

وی افزود: باید از استراماچونی یاد بگیرند که هر زمانی مصاحبه نکنند و حواس‌ها به همه چیز باشد. محمود فکری و پرویز مظلومی باید این کار را در استقلال انجام دهند و باشگاه هم امکاناتی مثل البسه، زمین تمرین و ... را فراهم کند تا تیم با آرامش به سمت موفقیت برود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به اتفاقات بازی با فولاد خوزستان گفت: اتفاقاتی که در این دیدار افتاد، زیبنده استقلال و فکری نبود. استراماچونی اوایل فصل گذشته صندلی پرت می‌کرد و توپ را شوت می‌زد اما با او صحبت شد که با آرامش همه چیز حل می‌شود. تصمیمات عجولانه و عصبانی شدن دردی را دوا نمی‌کند. آرامش، کلید موفقیت فکری است. 

وی در پایان درباره درگذشت مارادونا گفت: باور کردنی نیست که دیگر او را نداریم. مارادونا در فوتبال بهترین بود و روی دست او بازیکنی نیامد. ما به عشق او، بازی‌های تیم‌ ملی آرژانتین، بارسلونا و ناپولی را تماشا می‌کردیم. مارادونا اسطوره‌ای تکرار نشدنی بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها