کد خبر : 54239

شجاعیان دلیل بازی نکردنش را اعلام کرد

شجاعیان دلیل بازی نکردنش را اعلام کرد

هافبک تیم استقلال گفت: از خیلی وقت پیش آماده بودم اما ناملایمتی‌هایی شد که نتوانستم در آسیا و فصل گذشته لیگ برای تیمم بازی کنم.

به گزارش خبرورزشی، داریوش شجاعیان درباره برتری یک بر صفر استقلال مقابل ماشین سازی در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: بعد از مدت زیادی خدا را شاکر هستم توانستم بار دیگرپیراهن استقلال را در بازی رسمی بپوشم. از خیلی وقت پیش آماده بودم اما ناملایمتی‌هایی شد که نتوانستم در آسیا و فصل گذشته لیگ برای تیمم بازی کنم.امیدوارم بتوانم این روند را ادامه داده و پیش از قبل به استقلال بزرگ کمک کنم.

وی درباره سورپرایز خود برای هواداران استقلال گفت: از آنها می‌خواهم تیم را حمایت کنند زیرا استقلال امسال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. باید از حاشیه دور باشیم. باید ما را دعا کنند تا مثمرثمر باشیم. کارهایی که انجام می‌دهیم تیمی است و اگر همه با هم باشیم هر تیمی را شکست می‌دهیم.

هافبک تیم استقلال درباره اینکه این تیم بایدهفته آینده در ورزشگاه شهدای شهرقدس که سال گذشته در این زمین مصدوم شد به مصاف پیکان برود، توضیح داد: این زمین برای من خوش یمن نبوده اما گذشته را فراموش کرده‌ام و امیدوارم در آینده اتفاق‌های بهتری برای استقلال رقم بزنم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها