کد خبر : 54213

لایحه پرسپولیس برای نقره داغ کردن شجاع خلیل زاده

لایحه پرسپولیس برای نقره داغ کردن شجاع خلیل زاده

ماجرای پرسپولیس و شجاع خلیل زاده هنوز تمام نشده و شاید بهتر است بگوییم تازه شروع شده است.

جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس و به ویژه نحوه و زمان این جدایی مشکلات زیادی را برای پرسپولیس ایجاد کرد.

جدا شدن بهترین مدافع سرخ ها در آستانه بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا و لیگ بیستم دست کادرفنی را بست و پرسپولیس نتوانست مدافعی به جای او جذب کند. همچنین هواداران پرسپولیس نیز از این جدایی در شوک فرو رفتند.

حالا پرسپولیس به دنبال طرح یک دعوای حقوقی علیه شجاع خلیل زاده است که در صورت پیروزی در این پرونده، مدافع تیم الریان قطر را با مشکل جدی مواجه می کند.

سایت ورزش سه در این مورد نوشت: طبق آخرین اخبار گفته می‌شود کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ایران بعد از دریافت مدارک مربوط به ادعای باشگاه پرسپولیس، قصد دارد فردا (امروز) طی جلسه‌ای بین دو طرف به این موضوع رسیدگی کند. نکته مهم در این ماجرا اینجاست که باشگاه پرسپولیس انتظار دارد شجاع خلیل زاده بابت انتقال غیرقانونی از این تیم و حضور در الریان قطر با محرومیت و جریمه روبرو شود و در این زمینه وکلای باشگاه پرسپولیس لایحه شکایت خود را برای دریافت غرامت از این بازیکن و محرومیت چهار ماهه مدافع ملی‌پوش فصل گذشته خود طبق قوانین مربوط به نقل و انتقالات فیفا تنظیم کرده‌اند تا با ارائه مدارک مربوط به تمدید قرارداد خلیل زاده در اوایل فصل گذشته، فسخ یکطرفه او را پس از قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر و صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا زیر سوال ببرند. در این جلسه با توجه به حضور خلیل زاده در قطر قرار است که وکیل او در محل فدراسیون حاضر شود و در سمت مقابل نیز سه تن از اعضای بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس حاضر خواهند بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها