کد خبر : 54190

4 استقلالی که دیگر آبی پوش نیستند

4 استقلالی که دیگر آبی پوش نیستند

در قیاس با آخرین ترکیب استقلال مقابل ماشین‌سازی متوجه این واقعیت می‌شویم که ۴ بازیکن آن مسابقه حالا دیگر در جمع آبی‌پوشان تهرانی توپ نمی‌زنند.

به گزارش خبرورزشی، استقلال عصر چهارشنبه هفته جاری در حالی به مصاف ماشین‌سازی خواهد رفت که آخرین مسابقه دو تیم هم از قضا، آذرماه سال گذشته در همین ورزشگاه آزادی برگزار شده بود؛ البته با این تفاوت که آن زمان خبری از ویروس منحوس کرونا نبود و تماشاگران می‌توانستند مسابقه را از نزدیک تماشا کنند.

آن بازی با توجه به شرایط خاص استقلال، حاشیه‌ها و اتفاقات فراوانی را به چشم دید. 

نبرد پس از ۳۴۲ روز 

جدال برگشت استقلال و ماشین‌سازی روز ۲۸ آذرماه سال گذشته برگزار شد و حالا دو تیم پس از ۳۴۲ روز دوباره به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بازی رفت این فصل مانند مسابقه برگشت فصل قبل در ورزشگاه آزادی است ولی البته برخلاف مسابقه قبلی، بدون حضور تماشاگران. 

شعارهای سنگین 

یکی از نکات قابل ملاحظه آخرین رویارویی استقلال و ماشین‌سازی، شعارهای بسیار تند و سنگینی بود که هواداران آبی در خلال آن علیه وزارت ورزش و مدیران وقت باشگاه سر دادند. در واقع آن مسابقه سومین دیداری بود که استقلال بدون حضور استراماچونی و بدون سرمربی برگزار می‌کرد به همین خاطر هواداران اصلاً کاری به مسابقه نداشتند و در طول آن فقط اعتراض‌شان را با صدای بلند بیان می‌کردند. حتی در برخی دقایق ماشین‌سازی توسط آنها تشویق شد. 

ناکامی رفت و برگشت 

استقلال فصل گذشته را با شکست در تبریز مقابل ماشین‌سازی آغاز کرد و این اتفاق در اولین هفته دور برگشت آن فصل نیز تکرار شد تا تیم دوم تبریز، آبی‌پوشان پایتخت را دبل کند. در واقع استقلال هر ۶ امتیاز رویارویی‌های خود با ماشین‌سازی را تقدیم حریف کرد. 

سوختن گل دیاباته

جدال برگشت فصل قبل در تهران با برتری ۲ بر یک مهمان خاتمه یافت. تک‌گل استقلال در آن بازی توسط شیخ دیاباته به ثمر رسید ولی عملاً نتوانست مانع ناکامی آبی‌ها شود و گل این بازیکن سوخت. 

استقلالی‌هایی که نیستند 

در قیاس با آخرین ترکیب استقلال مقابل ماشین‌سازی متوجه این واقعیت می‌شویم که ۴ بازیکن آن مسابقه حالا دیگر در جمع آبی‌پوشان تهرانی توپ نمی‌زنند. روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور، علی کریمی و مرتضی تبریزی نفراتی بودند که آذرماه سال گذشته تحت عنوان ترکیب ثابت یا مهره ذخیره برابر ماشین‌سازان به میدان رفتند ولی حالا یا در استقلال نیستند یا به دلیل مصدومیت نمی‌توانند تیم را همراهی کنند. البته بهزاد غلامپور هم در آن مسابقه به عنوان مربی دروازه‌بانان استقلال روی نیمکت حضور داشت اما الان دیگر جایی در جمع استقلالی‌ها ندارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها