کد خبر : 54186

پیش‌بینی بورس فردا چهارشنبه 5 آذر 99 / بازار با عرضه استارت می خورد

پیش‌بینی بورس فردا چهارشنبه 5 آذر 99 / بازار با عرضه استارت می خورد

در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بیش از یک درصد افت کرد اما شاخص هم‌وزن مثبت بود. بورس فردا چه می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، در جریان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل عرضه در نمادهای شستا و فلزات اساسی روندی منفی پیدا کرد. در حالی که به دلیل منفی بودن روند قیمت‌ها در بازار ارز و طلا پیش‌بینی می‌شد بخشی از نقدینگی به بازار سهام وارد شود اما همچنان شاخص بورس روند صعودی پرقدرتی را آغاز نکرده است.

از نگاه برخی از کارشناسان پس از عبور بورس از ریسک انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و امیدوار بودن به توزیع گسترده واکسن کرونا و به تبع آن، کاهش نااطمینانی ناشی از کرونا می‌توان در میان‌‎مدت به بازار سهام امیدوار بود. با این حال در مقطع کوتاه‌مدت یعنی فردا ممکن است بورس چه روندی داشته باشد؟

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بازار سهام فردا گفت: به نظر می‌رسد فردا نیز عرضه در بازار سهام زیاد باشد و روند شاخص کل نزولی شود.

همچنین محمد خبری‌زاد در رابطه با بورس فردا گفت: با توجه به عرضه‌های امروز، فردا در یک ساعت اول معاملات عرضه در بازار سهام زیاد است اما باید ببینیم در ادامه روند معاملات تقاضا به بازار سهام بازمی‌گردد یا نه. اگر تقاضا عرضه را کنترل نکند افت شاخص فردا بیشتر از امروز خواهد بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها