کد خبر : 54139

پیش بینی بورس در فردا سه شنبه 4 آذر 99 / بازار فردا مثبت است

پیش بینی بورس در فردا سه شنبه 4 آذر 99 / بازار فردا مثبت است

هر چند که شاخص کل بورس امروز در نهایت بیش از یک درصد رشد داشت اما عرضه در برخی نمادهای بنیادین در جریان معاملات امروز زیاد شد. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، با شروع معاملات این هفته بازار سهام، عرضه در نمادهای شاخص‌ساز افزایش پیدا کرده است. اما بورس فردا چه خواهد شد؟

باقر خادمی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بورس فردا گفت: روند معاملات امروز خوب بود اما نماد خودرو نتوانست مقاومت 400 تومانی را بشکند که به نظر می‌رسد در جریان معاملات بازار سهام فردا نماد خودرو نیز از محدوده مقاومتی خود عبور خواهد کرد و کلیت بازار سهام فردا مثبت خواهد بود. شاید طبق روال معاملات این هفته فردا نیز عرضه در برخی نمادهای ارزمحور زیاد باشد اما تک‌سهم‌ها و نمادهای خودرویی و بانکی روند خوبی خواهند داشت.

روند صعودی آغاز شده است؟

همچنین محمدمهدی عشریه، در رابطه با روند بازار سهام تا اواسط دی ماه گفت: در حقیقت از نظر بنیادی خیلی از شرکت‌ها ارزنده هستند ولی از بعد تکنیکال انتظار شروع روند صعود شارپی را نداریم. بازار متعادل شده، قدرت فروش به شدت کاهش پیدا کرده ولی پر اهمیت‌ترین مساله بازگشت روند صعودی است.

بعد از پایان هر روند نزولی احتمال دو روند متعادل و صعودی وجود دارد که به نظر می‌رسد روند نزولی تمام شده ولی روند فعلی را متعادل ارزیابی می‌کنم و فعلا انتظار روند شارپ صعودی ندارم. باید تاییدیه‌های محکم‌تری از شروع روند صعودی دریافت کنیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها