کد خبر : 54005

ستاره استقلال از تمرین کنار گذاشته شد/ ماجرا چیست؟

ستاره استقلال از تمرین کنار گذاشته شد/ ماجرا چیست؟

مهاجم اهل مالی تیم فوتبال استقلال تهران در اختیار مدیران این باشگاه قرار گرفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، با توجه به درخواست هواداران تیم فوتبال استقلال تهران از سرمربی تیم در جهت مقابله با بازیکن سالاری و اینکه هیچ بازیکن و شخصی از هواداران و باشگاه استقلال بزرگ‌تر نیستند، به دلیل عدم تمکین شیخ دیاباته از دستور محمود فکری در بازی با فولاد، این بازیکن از حضور در تمرین امروز (شنبه) آبی‌ها منع شد و در اختیار مدیران باشگاه استقلال قرار گرفت.

اما ماجرای شیخ دیاباته و سرمربی استقلال چه بود؟

در دقایقی پایانی بازی که استقلال دو تعویض همزمان انجام داد آنطور که در سایت‌ها اعلام شد شیخ دیاباته و متین کریم زاده دو بازیکنی بودند که به جای فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر وارد زمین مسابقه شدند اما اینطور نیست.

به جای دیاباته که قرار بود وارد زمین شود، بابک مرادی وارد زمین شد و همین مسأله موجب نگرانی و ناراحتی مهاجم بلندقامت آبی پوشان شد. آنطور که مشخص شد او از این مسأله و پیش‌تر نیمکت نشینی در بازی دلخوری داشت که به محمود فکری اعتراض می‌کند.

اعتراض دیاباته به سرمربی تیم موجب شد تا فکری با او درگیری لفظی داشته باشد و با دخالت نیمکت نشینان این موضوع ختم به خیر می‌شود اما مشخص است که اختلاف بین فکری و دیاباته موضوع نگران کننده‌ای است که مطمئنا به این تیم آسیب می‌زند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها