کد خبر : 53914

نویدکیا: فشار دیدار سال قبل برابر پرسپولیس هنوز ادامه دارد


نویدکیا: فشار دیدار سال قبل برابر پرسپولیس هنوز ادامه دارد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شهباززاده، کی‌روش و باقری مهاجمان فوق‌العاده‌ای هستند که هر تیمی آرزوی یکی از آنها را دارد اما ما هر سه نفرشان را داریم.

به گزارش فارس، محرم نویدکیا پس از پیروزی یک بر صفر سپاهان مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: این برد را به همه سپاهانی‌ها تبریک می‌گویم. ویروس کرونا واقعاً خطرناک است و خیلی‌ها را درگیر کرده است. همه باید رعایت کنند و تا آنجا که می‌توانند، از منزل خارج نشوند. واقعاً شوخی‌بردار نیست کادر پزشکی زحمات زیادی می‌کشد. ما باید خودمان را جای آنها بگذاریم و به آنها فکر کنیم. امیدوارم این ویروس هرچه زودتر ریشه‌کن شود.

سرمربی سپاهان در مورد بازی امروز مقابل آلومینیوم اراک گفت: بیشتر مشکلات ما روحی بود؛ نه بحث تاکتیک. از سال گذشته که تیم در کورس قهرمانی قرار داشت و به خاطر آن بازی با پرسپولیس اتفاقاتی افتاد، فشار بیش از حدی روی تیم ایجاد شد و هنوز هم ادامه دارد. سعی می‌کنیم روز به روز بهتر شویم. باید بازی‌ها را ببریم تا بچه‌ها از این استرس خارج شوند. ما تیم فوق‌العاده‌ای هستیم اما مشکلاتی داریم که سعی می‌کنیم آنها را برطرف کنیم.

وی با اشاره به حریف امروز تصریح کرد:‌ آلومینیوم اراک بازی سنگین و گردن کلفتی را به نمایش گذاشت. موقعیت‌هایی داشتیم اما دچار استرس بودیم. این برد به ما کمک می‌کند که شرایط بهتری پیدا کنیم.

نویدکیا در مورد مشکل تمام کنندگی در سپاهان گفت: این مسئله بیشتر به خاطر استرس است. شهباززاده، استنلی کی‌روش و روح‌الله باقری مهاجمان فوق‌العاده‌ای هستند که هر تیمی آرزو دارد یکی از آنها را داشته باشد. ما هر سه نفرشان را داریم. بیشتر بحث استرس است که از سال قبل به تیم وارد شده است. تیم ما یک تیم فوق‌العاده است که نیاز به زمان دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها