کد خبر : 53893

فهرست بازیکنان ورودی و خروجی استقلال در پایان نقل و انتقالات لیگ بیستم

فهرست بازیکنان ورودی و خروجی استقلال در پایان نقل و انتقالات لیگ بیستم

باشگاه استقلال در نقل و انتقالات تابستانی تعداد زیادی از بازیکنان خود را از دست داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،  مدیران باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات توانستند بازیکنانی را جذب و به ترکیب این تیم اضافه کنند. البته برخی از بازیکنان این تیم را از جمع آبی پوشان جدا شدند.

باشگاه استقلال در نقل و انتقالات توانست بابک مرادی، سید احمد موسوی، متین کریم زاده، محمد نادری، رشید مظاهری و محمد حسین مرادمند را جذب کند و قرارداد تمامی بازیکنان جدید هم با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال در هیئت فوتبال به ثبت رسیده تا این بازیکنان مشکلی برای همراهی آبی پوشان نداشته باشند.

در طرف مقابل استقلالی‌ها تعداد زیادی از بازیکنان خود را از دست دادند. علی دشتی، محسن کریمی، میلاد زکی پور، محمد بلبلی، روزبه چشمی، شاهین طاهر خانی، عبدالعظیم گوگ، علی کریمی، زکریا مرادی و حسین پورحمیدی بازیکنانی بودند که با فسخ قرارداد و یا به صورت قرضی راهی تیم‌های دیگری شدند.

باشگاه استقلال در نقل و انتقالات ۱۰ بازیکن از دست داده و ۶ بازیکن جدید جذب کرده است.

در میان بازیکنان جدا شده از استقلال زکریا مرادی، حسین پورحمیدی و محمد بلبلی به صورت قرضی به تیم‌های دیگر منتقل و سایر بازیکنان رسما از جمع آبی پوشان جدا شدند.

در نقل و انتقالات آمار بازیکنان جدا شده استقلال بیشتر از بازیکنان جذب شده این باشگاه است. احتمالا این موضوع در آینده برای استقلال مشکل ساز شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها