کد خبر : 53845

ماجرای ادعای دریافت ارز دولتی توسط فرهاد مجیدی به کجا رسید؟

ماجرای ادعای دریافت ارز دولتی توسط فرهاد مجیدی به کجا رسید؟

پیرو اطلاعات منتشر شده تخصیص ارز برای فرهاد مجیدی فوتبالیست، بانک مرکزی این موضوع را بعد از یک روز نه تایید می‌کند و نه تکذیب و همین امر حاشیه‌ها را دامن می‌زند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  شب گذشته ماجرای تخصیص ارز به فرهاد مجیدی توسط امیرآبادی فراهانی نماینده مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی منتشر شد و بازتاب های مختلفی را در برداشت. فرهاد مجیدی در استوری اینستاگرام خود این موضوع را تکذیب کرده و مدعی شده است که هیچ شرکت در داخل و خارج از کشور ندارد و حتی یک ریال ارز دولتی هم نگرفته است!

بانک مرکزی تا کنون به دریافت ارز توسط بازیکن فوتبال واکنش رسمی نشان نداده است اما پیگیری های خبرنگار ما نشان می دهد که مسئولان آگاه در بانک مرکزی این موضوع را "نه تایید می کنند نه تکذیب" و معتقدند این مسائل حاشیه ای و تنش زاست.

امیرآبادی امروز هم گفته است که حراست وزارت صمت درخواست «فرهاد مجیدی» برای دریافت ارز دولتی را تائید کرده است؛ موضوعی که مسئولان این وزارتخانه در پاسخ به خبرنگار ما از آن ابراز "بی اطلاعی" کرده اند.

امیرآبادی فراهانی امروز در حاشیه صحن علنی مجلس گفته، حدود یک ماه پیش یکی از واردکنندگان غله کشور به من گزارش داد که برخی از فوتبالیست‌ها در وزارت صمت رفت و آمد دارند و در حال گرفته ارز برای شرکت‌هایی هستند که به نام خودشان نیست.

وی تاکید کرد: به دنبال این جریان من به وزارت صمت نامه نوشتم و خواستم که این موضوع را بررسی کند، نامه بنده به تاریخ ۲ مهر امسال بود که پاسخ آن نیز در ۱۹ آبان برای من آمد که قید شده بود فرهاد مجیدی به دفتر خدمات بازرگانی مراجعه کرده و درخواست وی در کارگروه تخصیص ارز دولتی مورد تأیید قرار گرفته و نهایتاً ۹ ثبت سفارش به نام شرکت‌هایی که البته مالکشان آقای مجیدی نیست صورت گرفته است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها