کد خبر : 53824

آشنایی با سوابق و عملکرد مهدی مهدی خانی بازیکن جدید پرسپولیس

آشنایی با سوابق و عملکرد مهدی مهدی خانی بازیکن جدید پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس، مهدی مهدی خانی مهاجم ۲۳ ساله ایرانی شاغل در لیگ کرواسی را جذب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی مهدی خانی مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس که ساعتی پیش قرارداد خود را با این تیم امضا کرد قرار است برای سرخ‌ها در لیگ بیستم به میدان برود و جای خالی عیسی آل کثیر را پر کند.

این بازیکن که برای اولین بار در سن ۲۰ سالگی برای شهر خودرو مشهد در لیگ برتر به میدان رفت عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت و به تیم ملی فوتبال امید هم رسید.

او در بازی‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ بازی‌های خوبی از خود به جای گذاشت و توانست لژیونر شود.

پس از خروج مهاجری از شهر خودرو، یحیی گل‌محمدی که به مشهد رفته بود بیشتر فرصت بازی به مهدی مهدی خانی داد و توانست در لیگ هجدهم و جام حذفی بازی‌های درخشانی از خود نشان دهد و در بیشتر بازی‌های فصل به میدان برود.

عملکرد خوب مهدی خانی در شهرخودرو و تیم ملی سبب شد تا او به لیگ کرواسی برود و به عضویت تیم واراژدین در بیاید تا در سن ۲۲ سالگی لژیونر شود.

بر خلاف حضور مهدی خانی در شهرخودرو، او در لیگ کرواسی نتوانست فرصت زیادی پیدا کند و تنها ۱۲ بار برای تیمش به میدان رفت و یک گل زد.

به هر حال مهدی خانی پس از جدایی از تیم کروات پیشنهاد‌هایی از گل گهر سیرجان و پرسپولیس داشت و با توجه به اینکه سابقه همکاری با یحیی گل محمدی را دارد تصمیم گرفت به پرسپولیس بپیوندد.

به هر حال این بازیکن جایگزین آل کثیر در خط حمله پرسپولیس شده و باید دید آیا می‌تواند به اعتماد کادر فنی پاسخ مثبت دهد یا خیر؟

مهدی مهدی خانی

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها