کد خبر : 53801

ماجرای شاهین طاهرخانی و ادعای عجیب خلیل‌زاده

ماجرای شاهین طاهرخانی و ادعای عجیب خلیل‌زاده

اسماعیل خلیل‌زاده در حالی از توافق با پرسپولیس گفت که این باشگاه محمد نادری را از این تیم جذ کرده است.

به گزارش خبرورزشی، اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال شب گذشته در برنامه فوتبال برتر مدعی شد با مدیران باشگاه پرسپولیس به این توافق دست یافته تا از لیست یکدیگر، بازیکنی جذب نکنند. این در حالی است که استقلالی‌ها اقدام به جذب محمد نادری مدافع پرسپولیس کردند و یک انتقال پر سر و صدا داشتند. 

با این حال، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس چند بار به صورت قطعی، این توافق را رد کرد و گفت: «برای جذب بازیکن، هیچ محدودیتی نداریم و از هر باشگاهی که خواستیم، بازیکن جذب می‌کنیم.» حتی باشگاه پرسپولیس هم در بیانیه‌ای، حرف‌های خلیل‌زاده را خلاف واقع دانست و اعلام کرد چنین مباحثی بین طرفین هرگز مطرح نشده است. 

با این حال، نشانه‌هایی وجود دارد که ادعای خلیل زاده را رد می کند. در روزهای پایانی هفته قبل، خبر رسید شاهین طاهرخانی مدافع نیمکت نشین استقلال، با مدیران باشگاه پرسپولیس قرار مذاکره داشت و می‌خواست به پرسپولیس بیاید اما از آنجا که شرط برای این مذاکره تعیین کرده بود، سمیعی با هماهنگی کادرفنی اعلام کرد این بازیکن را نمی خواهد. 

اگر طاهرخانی در آن روز، حرفی از حضور مدیربرنامه‌هایش در جلسه به زبان نمی‌آورد و چنین شرطی نمی‌گذاشت، بدون تردید الان عضو پرسپولیس بود و با سرخپوشان تمرین می‌کرد. همین موضوع نشان می‌دهد کوچک‌ترین قرار و توافقی بر سر عدم جذب بازیکن بین دو تیم وجود ندارد. 

در یک سمت، باشگاه استقلال به دنبال جذب نادری رفت اما در سمت دیگر، پرسپولیس بنا به دلایلی از جمله جلوگیری از شرط گذاشتن بازیکنان برای باشگاه، قید ادامه دادن به مذاکره با طاهرخانی را زدند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها