کد خبر : 53777

واکنش پرسپولیس به توافق با استقلال برای بازیکن نگرفتن از هم!

واکنش پرسپولیس به توافق با استقلال برای بازیکن نگرفتن از هم!

باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، آقای اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال شب گذشته و در برنامه فوتبال برتر در مورد توافق استقلال و پرسپولیس برای ممنوعیت جذب بازیکن از لیست تیم مقابل اظهاراتی انجام داد. در واقع این پیشنهاد ابتدا از سوی مدیران استقلال مطرح شد اما مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد هیچ محدودیتی برای جذب بازیکن ندارد.

باشگاه پرسپولیس طبق سیاست و خواسته‌های کادرفنی خود، می‌تواند بازیکنان مورد تائید سرمربی تیم را جذب کند. پرسپولیس قدرتمندترین تیم سال‌های اخیر فوتبال ایران و قهرمان چهار فصل پیاپی لیگ برتر و همچنین فینالیست دو دوره لیگ قهرمانان آسیاست.

در حال حاضر نیز بازیکنان این یک تیم جزو بهترین بازیکنان لیگ برتر به شمار می‌روند. باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن، ملاک‌هایی چون نیاز کادرفنی تیم،  سطح کیفی بازیکنان و همچنین اعتبار و برند باشگاه را مدنظر قرار می‌دهد. از این رو، تیم مدیریت پرسپولیس در کنار کادرفنی برای رفع نیازها فعالیت‌های خود را دنبال می‌کند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

همچنین بازیکنان زیادی تلاش داشتند تا به پرسپولیس بپیوندند اما با هماهنگی کادرفنی، امور مربوط به نقل و انتقالات در کمال آرامش و به دور از هرگونه تنش و حاشیه پیگیری می‌شود.

هواداران پرسپولیس اطمینان داشته باشند با توجه به حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، مدیریت باشگاه اجازه برهم خوردن آرامش تیم را نمی‌دهد. بار دیگر از طرفداران پرسپولیس تقاضا می‌شود اخبار را تنها از رسانه‌های رسمی باشگاه (اپلیکیشن، سایت، کانال، اینستاگرام و توئیتر) دنبال کنند و به حاشیه‌سازی در فضای مجازی بی‌توجه باشند.

محمد نادری

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها