کد خبر : 53763

استقلال به مانع سختی رسید

استقلال به مانع سختی رسید

پیشکسوت آبی پوشان گفت: فولاد حتما با مس تفاوت‌های چشمگیری دارد و استقلالی‌ها به سادگی که بر مس غلبه کردند نمی‌توانند فولاد را هم شکست دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، آبی پوشان تهران بعد از پیروزی با ارزشی که در هفته اول مسابقات لیگ برتر مقابل مس رفسنجان به دست آوردند، در هفته دوم میهمان فولاد هستند که این دیداری به مراتب دشوارتر از دیدار هفته نخست این تیم خواهد بود.

محمدرضا مهران پور در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این بازی اظهار داشت: اعضای کادر فنی و بازیکنان استقلال باید پیروزی هفته اول را فراموش کرده و در باد آن برد نخوابند. آن بازی به تاریخ پیوست و حالا استقلال با تیم دیگری بازی دارد که به مراتب سخت گیر تر و حرفه‌ای‌تر از حریف هفته اول آنهاست.

وی افزود: فولاد بر خلاف مس رفسنجان که تیمی تازه وارد در لیگ است، از تیم‌های حرفه‌ای و با سابقه است و به جز آن فولادی‌ها تقریباً یکی از قدرت‌های سنتی لیگ برتر هم به حساب می‌آیند. این را اضافه کنید به برگزاری این بازی در شهر اهواز و در خانه تیم فولاد که باعث سخت شدن بیشتر شرایط می‌شود.

هافبک سابق آبی پوشان بیان داشت: شاگردان فکری که لیگ را با پیروزی شروع کردند، در صورت پیروزی در این بازی می‌توان گفت آغاز آنها در لیگ بیستم قدرتمندانه است.

پیشکسوت آبی پوشان اظهار داشت: با اینکه فولاد در هفته اول مقابل ذوب آهن در اصفهان متوقف شد، اما آنها در همان بازی هم نشان دادند تیمی قابل احترام هستند که می‌توانند برای همه مدعیان دردسر ساخته و حتی می‌توانند در این فصل خودشان در بین مدعیان باشند.

مهران پور تصریح کرد: آن چیزی که در هفته اول مشخص شد این است که مثل فصل گذشته نقطه قوت آبی‌ها در خط حمله این تیم است. اتفاق خوب در استقلال حفظ همه مهاجمان توانمند فصل گذشته بود. حضور همزمان دیاباته، قائدی و مطهری خط دفاعی هر تیمی را آزار می‌دهد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها