کد خبر : 53760

اولین اظهارات مهدی مهدی خانی پیش از توافق نهایی با پرسپولیس

اولین اظهارات مهدی مهدی خانی پیش از توافق نهایی با پرسپولیس

بازیکن تیم فوتبال واراژدین کرواسی پس از مذاکره با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به امید خدا پرسپولیسی می شوم و امیدوارم پاسخ اعتماد آقای گل‌محمدی را بدهم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدی خانی پس از جلسه با جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای پیوستن به این تیم گفت: مذاکرات خوبی با آقای سمیعی داشتم. سه شنبه قرار است تست پزشکی بدهم و اگر مشکلی پیش نیاید قرارداد می بندم.

مهاجم ایرانی تیم فوتبال واراژدین کرواسی تاکید کرد: پرسپولیس با واراژدین مذاکرات خوبی داشته است و به توافقاتی هم رسیده‌اند. سه شنبه درباره مدت زمان قراردادم با پرسپولیس تصمیم گیری می‌شود. به امید خدا پرسپولیسی می‌شوم.

وی درباره سابقه بازی زیر نظر یحیی گل محمدی افزود: با آقا یحیی در پدیده مشهد کار کردم. شناخت کافی از دیدگاه‌های این مربی دارم. از او ممنون هستم که به من اطمینان کرد و امیدوارم پاسخ اعتمادش را به خوبی بدهم.

مهدی خانی در پاسخ به اینکه چه اهدافی را با پیراهن پرسپولیس دنبال می‌کند؟ گفت: این تیم چهار سال قهرمان لیگ برتر شده و دو بار هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفته است. در پرسپولیس چیزی جز قهرمانی بازیکنان و کادر فنی را راضی نمی‌کند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها